Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Men hjälp Emor vilka söta fluffbollar! Ser ut som två riktiga rackarungar
Glimma är nu ungefär 77 cm hög och har sedan födseln vuxit 15 cm, är idag 1 månad gammal. Känns som att hon kommer bli övervuxen om hon fortsätter i denna takten
Just nu är hon lite brun i pälsen, hoppas att det får bli kvar när hon fäller fölpälsen. Pappa är ju mörkbrunskäck och har tidigare lämnat avkommor med brunt så jag hoppas Någon som vågar spekulera i om det får bli kvar?
I ansiktet fäller hon nu och har tappat pälsen runt ögon och mule, ser ut som att hon har en mask på sig
Dom lever upp till sina namn... (trubbel och trassel) men är ju för goa ändå!
Och din lilla då, vilken plutt, så söt! Påtalar om överväxt... Bytte ut trubbels grimma idag, de i stallet har råkat byta småttingarna emellan nu två ggr och det blir inte bra alls. Hursomhelst, jag var tvungen att ta grimman i strl ponny till trubbel! Herrejisses. Förvisso inspänd på innersta i nacken, den gick bara att ställa där, men ändå... Jag undrar hur stor han tänker bli eg.
Det är vara den ena av dom som har stort huvud, men jag vart riktigt förvånad själv, hade tagit ut en ställbar nylon fölgrimma men icke, den gick inte ens på...
Skickar en stor kram
Tårarna rinner fast att jag aldrig träffat din fina häst, jag gissar att jag inte är ensam om det.
Jag har hållit tummarna allt jag kunnat.
Hoppas nu att Storm tar det hela så bra som möjligt och växer upp till en stor, vacker och stolt tjej, i sin mammas fotspår