JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Avel
Trådstartare
Trådstartare
Trix
Startdatum
Startdatum
31 Jan 2013
Svar
Svar
1 985
Visningar
Visningar
243 089
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 12 rna del 3
Hon växer! Och sommarpälsen börjar titta fram, mina är fortfarande helt ulliga...
Nu står ni ju visserligen i nedförsbacke men rida på henne borde du väll kunna när hon är färdig sen?
Emor, Den börjar titta fram, hon blir nog alldeles guldigt gul i sommar! Hon har dock massor av vinterpäls kvar!
Monifa, Man jag ju drömma i alla fall! Jag är ju runt 168 och Storm är nu runt 125 cm.
Hon blir 1 år om 2 veckor.
Jag tycker faktiskt inte att det ser omöjligt ut! Jag som är över 180 har ju ridit c-ponny utan att det sett dumt ut.
Kryper hon upp till 138 så kan jag gott och väl rida henne, tävlade en C-ponny för ett par år sedan som var 138 cm utan problem.
Jag håller tummarna för att hon växer lite till, är ju kul att kunna variera sig!
Det är nog ingen omöjlighet att hon blir 138. Min var 146 när jag köpte honom, han var då 1 år och 1 månad. Nu blir han snart 6 år och är nästan 165
Fin är hon i vilket fall som helst
Vad fin hennes färg börjar bli!
Oxo, Då håller jag tummarna för det.
Tack å hennes vägnar!
Dramatik, Visst är den! Jag hoppas att hon får samma färg som far sin! Knallgul.
Måste bara lägga in den här bilden på henne, för att ha något att jämföra den senaste bilden med. Här var hon runt 5 månader.
Oj vilken hög rumpa hon hade på den bilden
Jag gillar filmen när de två rejsar runt och de andra hästarna ser ut att säga: "Men vad f-n håller de på med?!"
det är bra fart på shettisen också måste jag säga
Haha, Ja, hon har nästan alltid varid 5 cm högre bak.
Athena, Dom roar varandra, trots att hagen är jättetråkig. Dom andra hästarna har ingen energi alls.
Shettisen är en liten rackare med fart i, ca 78 cm hög.
Storm känns så typ busig och lycklig. Får alltid en känsla av att det finns en liten rackarunge i henne haha!
Söta hon och shettisen var med
Racer!
Ja det är tur att dom år söta, mina små monster
Hahaha vilka sköningar! Hoppas att du lyckats pricka in två fula ankungar så att du helt plötsligt har två svanar i hagen
Men de är vääääldigt söta
Jättesöta! Men jisses så lurviga
Hur höga är de på ett ungefär och hur stora beräknas de bli?
Så härliga de är
Hon är verkligen fin din Storm!
Status
Stängd för vidare inlägg.
Avel
Halloj!
Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Avel
Här är tråden med födelseannonser för årets föl. Skriv gärna ras och stam för det är många intresserade av, och lägg ut en bild.
Detta...
Avel
Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Övr. Hund
Jag köpte nyligen valp och upplevde att det blivit någon form av ny trend att vissa har kvar valparna till 12 veckor.
Varför vill man ha...
2
Valp 2025
Övr. Hund Vi ensamtränar, långsamt. Än så länge har han bara varit själv i typ en kvart (jag har ingenstans att gå utan honom 😅) men jag har...
geting
48 minuter sedan
Svar: 978
Visningar: 71 803
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Sitter och funderar på vad jag ska göra imorgon med hundarna. Cykla kanske? Eller testa att springa med Lily om sambons syster skulle...
Red_Chili
Idag kl 20:50
Svar: 1 403
Visningar: 85 746
Hund
Oseriös avel 2023
Svar: 1 885
Visningar: 184 001
Hund
Födda 2022
Svar: 548
Visningar: 79 499
Avel
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Måste bara visa detta, hur otroligt snäll Ärtan är ❤️
Vi skulle trava över banans minsta stock under uppvärmningen och jag red så jävla...
Bison
43 minuter sedan
Svar: 1 515
Visningar: 118 548
Grenar
Fälttävlans-tråden 2025
Fälttävlan Igår var vi i Åkerbo och tränade inför tävlingen. Kändes hur lätt som helst 😁
Hon var lika glad och taggad som alltid, min lilla...
Bison
Idag kl 20:49
Svar: 88
Visningar: 4 166
Grenar