• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Yttik
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 990
  • Visningar Visningar 257 691
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 12-orna

Grattis!!!! Fin poäng och fin fölunge!:love:

... angående tufsarna så tycker jag din ser ut att ha släppt mkt fölpäls... du ska se hur min lurv ser ut:crazy:

SV Charlottee:
Tack!!
eheh hon har tappat fölpäsen i huvudet och på halsen.. resten är fluffigt och brunt ^^ Som tur var tappade hon nyss det sista bruna i ansiktet för hon såg verkligen rolig ut förra veckan xD

SV sassiball:
Tack, Ja den är min favis också!!

SV MissFideli:
Tack :)
hehe nä men man kan nästan tro det för dom är nästan alltid så :P När hon föddes hade hon öronen vridna jätte konstigt och åt fel håll.. trodde inte dom skulle bli "normala" men det blev dom visst.

Nej men gud vilken trevlig uppsyn fölis har på första bilden! Fantastiskt söt!:love: Grattis till de fina poängen:)

Kl

Jag är ganska dålig på att uppdatera om min 12 or, men här kommer lite bilder i alla fall

stona1.jpg

Hela gänget:love:

bild3.jpg

Don Aparte e: Amperé - Don Schufro - Weltmeyer. Tror han är en hund ibland, ofta han har en pinne i munnen att bära omkring på. I bakgrunden min ettåring e: Lingh

bild4.jpg

Har snart tappat all fölpäls och det svarta kommer fram:d

bild6.jpg

Rindi E: Rausing - Briar, även hennes färg börjar komma fram, blir riktigt fin:love:

bild5-1.jpg

Hjälp vilken söt, med pinnen!:love:

Lilla Eliza Day växer till sig, nu ser hon ut så här:

427220_453250251373210_183162312_n.jpg

Vad tror ni om färgen? Ser inga skimmelstrån i den nya pälsen, så jag hoppas på fux! Hon föddes med helt rosa ögonkanter.

kl
Åååååh vilka fina fölingar allihopa!! :love: Fast extra söt var ju hingstungen med pinnen...

I morrn släpper jag mina på betet, så då blir det nog bildbomb från mig... :)

Vad välproportionerlig och snygg hon är !

Jag förstår att du hoppas på fux och jag tror att det blir en fux om ögonkanterna var rosa !

Om hon föddes emd rosa ögonkanter så blir hon troligen fux - o det skulle jag sätta mina pengar på spec då Exan inte är homozygot för skimmel. :laugh:

Nä, hon har ju lämnat flera föl med helfärg, och flugskimlar lämnar ju ofta helfärger. Så jag hoppas på det!:laugh:

*kl*
Slänger in några bilder på mina 12.or som växer som ogräs. De ska visas nästa söndag, så jag hoppas fronten hinner ifatt baken lite mer..
557987_10151115069546648_1816659388_n.jpg

376642_10151102367171648_2070727881_n.jpg

602474_10151090704466648_740162739_n.jpg

Tre morganhästar, svarta stoet ska behållas, grabbarna är sålda.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Är i startgroparna att leta hingst. Men när brukar de hingstar som kommer vara i avel ha kommit ut på Språngrulla ? Som det är nu så...
Svar
0
· Visningar
145
Senast: corzette
·
Avel Halloj! Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Svar
1
· Visningar
458
Senast: Rosett
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 580
Senast: Freazer
·
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 316
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025
  • Blandraser och renraser