Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ăr det nĂ„n ny trend pĂ„ ingĂ„ng att artisterna ska gömma sina ansiken nĂ€r dom upptrĂ€der? Varför blir man poppis pĂ„ sĂ„nt
Jag har alltid förundrat hur de klarar av vÀrmen med att stÄ och prestera i högt tempo med maskDet Àr vÀl snarare snarare ett hyfsat gammalt fenomen att skapa en persona eller till och med att helt försöka dölja sin identitet. TÀnk exempelvis The Residents, Ghost, Daft Punk och The Knife, för det senare, men Àven Kiss, David Bowie (Ziggy Stardust, The white duke, etc.), Teddybears.
Ăr dom utklĂ€dda/pĂ„klĂ€dda Ă€ven pĂ„ intervjuerna utanför scenenDet Ă€r vĂ€l snarare tvĂ€rtom att folk inte vill synas och bli kĂ€ndisar sĂ„ dĂ€rför tĂ€cker de ansiktena.
Inte att sticka ut dÄ och skapa uppmÀrksamhetDet Àr vÀl snarare snarare ett hyfsat gammalt fenomen att skapa en persona eller till och med att helt försöka dölja sin identitet. TÀnk exempelvis The Residents, Ghost, Daft Punk och The Knife, för det senare, men Àven Kiss, David Bowie (Ziggy Stardust, The white duke, etc.), Teddybears.
Det har jag ochsÄ undrat speciellt om man har rysk vintermössa och lindad hals med dykglasögonJag har alltid förundrat hur de klarar av vÀrmen med att stÄ och prestera i högt tempo med mask
Fast dom flesta artister stylar sig för att se snygga och unga. Tex Pernilla, om hon inte skulle spackla upp sig sÄ sÄg det vÀl inte speciellt tilltalande ut.....Det Àr vÀl bara ett sÀtt att uttrycka sig. UngefÀr som vilken annan artist som helst - alla artister stylar sig ju för att förmedla nÄgonting som tillför musiken pÄ nÄgot sÀtt.
Ibland kan jag tÀnka att musiken Àr sÄ dÄlig att man mÄste fÄ uppmÀrksamhet pÄ annat sÀtt för att kunna fortsÀtta med den dÄliga musikenOftast tror jag det handlar om att man vill verka mystisk och lite speciell, ett knep att fÄ extra uppmÀrksamhet - inte bara för sin musik utan för att vÀcka nyfikenhet kring sin hemliga person. Tramsigt tycker jag.....
Fast dom flesta artister stylar sig för att se snygga och unga. Tex Pernilla, om hon inte skulle spackla upp sig sÄ sÄg det vÀl inte speciellt tilltalande ut.....
Fast dom flesta artister stylar sig för att se snygga och unga. Tex Pernilla, om hon inte skulle spackla upp sig sÄ sÄg det vÀl inte speciellt tilltalande ut.....
För att man inte vill att utseende ska vara en variabelPÄ samma tema undrar man kanske varför vi har nick och skippar profilbilder pÄ internetforum
Men det fÄr inte gÀlla artisterna dÄ?För att man inte vill att utseende ska vara en variabel
Det Àr vÀl upp till en sjÀlvSÄ man mÄste vara ung och snygg för att ha nÄgot att göra i musikbranchen?
I övrigt sÄ ja: det finns en hel del grupper/artister som Àr "tÀckta" Àven vid intervjuer och vid andra tillfÀllen nÀr de inte stÄr pÄ scen. Det tidigare nÀmnda Ghost, tex.
Det finns ju ingen lag typMen det fÄr inte gÀlla artisterna dÄ?
Jag förstÄr att du Àr ett av deras fans sÄ lite förvÄnad att du behöver frÄga hÀr, men jag hittade en intervju Ät dig sÄ kanske du fÄr svar pÄ lite av dina frÄgor.Det har jag ochsÄ undrat speciellt om man har rysk vintermössa och lindad hals med dykglasögon