Bukefalos 28 år!

2-årig tik undergiven valp

Sv: 2-årig tik undergiven valp

Jag var väll otydlig där, men hoppas att TS förstod poängen att hon misstänker att någon av hundrana löper och den stora hunden har fått godare aptit så kan det ha en koppling eftersom vissa tikar äter mer vid löp.

Nu finns det ju andra bättre sätt att ta reda på vilken av hundarna som löper iofs.
 
Sv: 2-årig tik undergiven valp

Tack för era svar! Jag har inte upptäckt några mer blodfläckar, men idag när mina föräldrar hade hundarna så tappade valpen en tand! Så antagligen kommer fläckarna därifrån.

I morse fungerade det bra med maten också, tiken fick äta på deras plats och valpen en bit bort. Sedan får man ju vara snabb som attan att få tag i den lilla galningen när hon har ätit upp ;)
 

Liknande trådar

Hundträning Har länge läst på buke men aldrig postat något. Men känner lite att situationen är ohållbar här hemma nu, so here it goes. Jag har två...
Svar
5
· Visningar
1 461
Senast: Caps
·
Övr. Hund Min mamma förlorade sin hund för ganska precis ett år sen och har idag köpt en ny valp. :love: Jätteroligt och jag är superglad för...
Svar
5
· Visningar
1 844
Senast: Nota
·
Övr. Hund Några av mina vänner har lite olika hundproblem och jag är nyfiken på hur ni skulle lösa dessa. Hur skulle ni råda dem? Familj med två...
2
Svar
22
· Visningar
3 378
Senast: Frost116
·
Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
12 904

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp