2-åringar

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Tail
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 82
  • Visningar Visningar 8 594
Sv: 2-åringar

Vad roligt att det gått bra! Ibland blir man mörkrädd hur de kan se ut som "nykläckta"... Min Tap In-are var helt skev i ena hasen, men det rättade sig... fast veterinären i mig fick lite hicka...:eek:

Längtar efter att kunna visa de vidriga sår-bilderna på min 2-åring, tillsammans med en selad bild inför ett lopp. men det lär dröja ett tag till! ;) Nu är han dock satt för vagn igen, och uppför sig bra! Nu gäller det bara att han ska lära sig att springa också...:crazy:

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
436
Senast: Emuliiaa
·
Övr. Barn Min snart 9-åring har börjat prata om att han tycker att han är tjock, och nu har det också framkommit att han försöker äta mindre för...
Svar
17
· Visningar
1 626
Senast: CaisaCax
·
Hästmänniskan Jag har börjat drömma om att köpa ny häst efter att jag miste min underbara d-ponny för ett par år sen. Vad jag skulle önska: -lugn och... 2
Svar
29
· Visningar
2 905
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
378
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka