2009 års licensbrickor försenade

Sv: 2009 års licensbrickor försenade

Vem har du mutat? ;)

Min bricka trillade ner i lådan idag, det var minsann på tiden.
Hur går det för er andra? väntar ni än?
 
Sv: 2009 års licensbrickor försenade

Jag har inte fått min än, fick ta med kvittot på förra tävlingen och det verkar som att jag får göra det på nästa med om 1½ vecka. Det är snart 1 månad sedan jag betalade. Jobbigt att hålla reda på kvittot:angel:
 
Sv: 2009 års licensbrickor försenade

När betalade ni som nyligen har fått era licenser? Jag börjar blir otålig här!
 
Sv: 2009 års licensbrickor försenade

Knappplån.

Idag uppgraderade jag min licens till regional, det finns så få LA på lokaltävlingar här omkring så jag har inget annat val än att börja rida regionalt. Så nu får jag vänta på en ny bricka igen :devil:.
 
Sv: 2009 års licensbrickor försenade

Hmm jag betalade min den 27 januari och har fortfarande inte fått min...börjar bli riktigt otålig nu!!!! har fått ha med kvitto på två tävlingar nu....
 
Sv: 2009 års licensbrickor försenade

Jag betalade min licens i god tid innan första tävlingen. På internet. Utan att skiva ut "kvitto". Och räknade givetvis med att få den innan det var dax för tävling (DUM som jag är :angel: ).

Men icke. Innan jag fick brickan var jag dock på tävlingar med anmälan genom TDB och där går det ju inte att anmäla utan betald licens, så jag fick starta utan bricka eller kvitto.

Men nu har jag fått den, typ 5-6 veckor efter den betalades...
 
Sv: 2009 års licensbrickor försenade

Jag fick min licens i torsdags, tror jag det var. Betalade precis före årets första tävling så typ 20 mars eller så. Den leveranstiden tycker jag är helt okej :laugh:
 
Sv: 2009 års licensbrickor försenade

Nu har jag iaf fått min också, den kom för nån vecka sen tror jag. Jag betalade in typ 12 februari...
 
Sv: 2009 års licensbrickor försenade

VA? Men jag fattar inte, varför har jag fortfarande inte fått min? :(

SUCK ska jag behöva ta kontakt med dem i år igen!? :mad:
 
Sv: 2009 års licensbrickor försenade

Printa ut betalningen/kontoutdrag från din bank om du betalat via nätet.
 
Sv: 2009 års licensbrickor försenade

Jag har inte heller fått min ännu, och jag betalade in i början på februari... Det är så tröttsamt att hålla ordning på kvittot på tävlingarna :mad:
 
Sv: 2009 års licensbrickor försenade

*kl*

Idag fick jag en ANDRA licensbricka! :confused: Ska du nu skicka ut dubbla till alla som löst licens i början av året? Det låter ju väldigt ekonomiskt.. :grin:
 

Liknande trådar

L
Ekonomi & Juridik OBS – KOPIERA INTE NÄR DU SKRIVER SVAR pga LÅNGT INLÄGG – gör en egen sammanställning med TIPS / RÅD – Tack !!!! Förvirringen känns...
2
Svar
24
· Visningar
5 796
Senast: Lyckan i Halland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp