200grams-täcke?

beauspirit

Trådstartare
Kaaaan inte bestämma mig, vad ska jag välja. ett Rhino Wug Plus 200 gram svart/grå-rutigt eller ett Amigo 200 gram i snygg khakifärg.
Ska beställa från equinet.nu och även ett schabrak, men vilket täcke?
det ska vara till varmare vinterdagar/höstdagar för en helklippt häst, kommer även ha nått täcke under ibland.

Rhinot är det ju rea på och helhals, det är snyggt osv och har den där braiga knäppningen fram.
sen Amigot sitter jättebra på honom, har ett sånt regntäcke, och färgen är läcker :d .
men ingen helhals, men kanske inte behövs för ett 200 grams? fast jag vill ju ha rhino-täcket, men det kostar ju mer :p

983513.jpg

2429114.jpg

vilket ska jag välja?
tror det blir rhino-täcken men ändå :p de skiljer ju ca 450 kr

Sv: 200grams-täcke?

jag skulle tagit rhino täcket! har jag bara bra erfarenheter av! tycker knäppningen i fram e super! ger inga bogskav eller nåt.
har själv inte provat amigo men jag har hört att de inte ska va lite hållbara som de lite dyrare horseware täckena!
om man går efter utseendet tycker jag rhino täcket e mkt snyggare oxå! blev själv suger på ett! vad kostar de? :)

Vet inte hur amigo-täckena är men om jag förstått rätt är det en kopia på horsewares täcken. HW's täcken har jag flera av o de är ju helt kanon, så jag skulle ta Rhino helt klart!! Kan nog va värt att lägga 400 till, så du får ett riktigt bra täcke.

nej amigo är ingen kopia, det är en av horsewares modeller, horseware amigo, men den billigaste av dom i rambo,rhino, amigo :).

har redan bestämt mig och beställt Rhino-täcket, och ett marinblått hoppchabrak med guldfläta från Equiline :)

svea08_ : detta Rhino är på rea på equinet för 1269 kr för 200 gram men bara i denna färg och i storlek 130 (som är precis den storlek min ponny ska ha :p )

Faktiskt så har mitt regntäcke i amigo hållit bättre än vad mitt Rhino gjorde. Men du gjorde ändå rätt val. Rhino- Ramboknäppningen är fantastisk!

Liknande trådar

Utrustning Jag vet inte om det är jag som är en idiot som inte kan leta (det är absolut tänkbart) eller om det är så att Horseware-täckena finns i... 2
Svar
23
· Visningar
9 217
Senast: Camigween
·
Utrustning Sliter mitt hår snart! Min häst fryser när det blåser, och blåser gör det mycket här. Han har mat, han är frisk, han är inte... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 057
Utrustning Jag sitter och velar vad jag ska köpa för täcke till Ica (får pengar i födelsedagspresent och julklapp av mamma). Förutsättningarna...
Svar
19
· Visningar
2 587
Senast: mackan
·
Utrustning Min "gamla" islandshäst är lite klippt i år. Typ undersidan av halsen, litet streck tvärs över bogen, bringan och mellan frambenen. Har...
Svar
7
· Visningar
3 546
Senast: Taefill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka