3/4 bom till ifor williams?

Angel

Trådstartare
Finns det till 505 modellen? Fått till svar från åf att dom inte har det utan att man kan kapa till en helbom själv om man är händig. Inget jag är intresserad av då dessa ligger på ish 2000 kr i inköp och känns som att man blir lite ledsen då om det inte blir bra. Men har sett en hel del begagnade transporter på annons som det följer med 3/4 bom bak till så det verkar ju finnas. :S
Finns det kanske något annat märke som har bakbommar som kan passa (ev med lite modifikation)?

Senast ändrad:
Sv: 3/4 bom till ifor williams?

När jag behövde en bakbom i specialanpassad längd åkte jag till bymecken som svetsade till en åt mig (för ett par hundralappar). Det rör sig ju inte om högteknologi precis! :D

Liknande trådar

Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
464
Senast: warg
·
Utrustning Jag hoppas att jag la denna tråden rätt nu! Det är dags för mig att ä n t l i g e n köpa en transport och jag har hittat en Ifor...
Svar
12
· Visningar
1 685
Senast: monchestre
·
K
Ridning Jag har hemma en sadel som jag hittat på annons. Det är en spansk sadel, lik högre skolans sadlar. Den är inköpt i Spanien och jag tror...
Svar
4
· Visningar
1 969
Senast: KungTulle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka