3 månaders kolik...

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Warmia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 243
Status
Stängd för vidare inlägg.
W

Warmia

Har hört att det ska finnas något som heter det. Kan någon berätta varför det kommer just då? Är det vanlig kolik?
Är rädd att vår dotter har fått en släng av det......

Sv: 3 månaders kolik...

Det kommer väll inte "just då", snarare är det väll så att koliken försvinner, alltså att de har kolik i ca tre månader från start.

varför de får det vet jag inte riktigt. Men ge hellre få små potioner (gör pauser i ammandet)

Det finns kolik droppar att köpa på apoteket. mini form heter det.

På mina barn har det hjälpt.

Det kommer väll inte "just då", snarare är det väll så att koliken försvinner, alltså att de har kolik i ca tre månader från start.
Ja så är det väl ändå? Inte att den kommer vid tre månader utan brukar gå över då?

Min pojke hade kolik i 3 månader...puh.
Inget hjälpte varken små portioner eller droppar!

Skrik skrik skrik, det blev en del av vardagen.
Alla människor jag känner hade aldrig träffat en skrikigare unge, det kändes jättekul och inget ledsamt (ironi)

Men som tur va gick det över....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Små barn små bekymmer, stora barn stora. Känns det som. Dottern går i åttan och umgås rätt intensivt med ett par killar och en... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
10 078
Senast: Cambrie
·
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
946
Senast: Krålus
·
Övr. Barn Vad tycker era 8-åriga barn om? Framförallt flickor. Vad är poppis? Vill överraska min kompis barn när jag kommer förbi, men känner...
Svar
12
· Visningar
919
Senast: clusia
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 911
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka