Har du berättar för utföraren? Gick det inte att åtgärda? 😔
Jo, hon har försökt korrigera. Men det blev inte bättre tyvärr, snarare tvärtom... Hon verkar inte förstå och kanske omedvetet gör den formen hon är bekväm med samt följer mina naturliga bryn för mycket - då blir det fel.

Trött på att bli skuren i nu, men ska nog tillbaka igen och bara ta bort mer eller mindre delar av dem och så får det vara bra sen.
 
Jo, hon har försökt korrigera. Men det blev inte bättre tyvärr, snarare tvärtom... Hon verkar inte förstå och kanske omedvetet gör den formen hon är bekväm med samt följer mina naturliga bryn för mycket - då blir det fel.

Trött på att bli skuren i nu, men ska nog tillbaka igen och bara ta bort mer eller mindre delar av dem och så får det vara bra sen.
Så trist 😔
 
Jo, hon har försökt korrigera. Men det blev inte bättre tyvärr, snarare tvärtom... Hon verkar inte förstå och kanske omedvetet gör den formen hon är bekväm med samt följer mina naturliga bryn för mycket - då blir det fel.

Trött på att bli skuren i nu, men ska nog tillbaka igen och bara ta bort mer eller mindre delar av dem och så får det vara bra sen.
Oj så tråkigt. Just det man är rädd för, att man inte ska bli nöjd. Dina bryn ser iaf jättefina ut på bilden du har postat.
 
Lyfter denna tråd.
Nån som gjort powderbrows/3D-bryn utan microblading? Det finns nått nytt sätt som inte skär hål i huden.
Tack för att du tog upp det! Jag visste inte att det fanns ens :o, så nu ska jag leta någon som gör det i mina hemtrakter.
Jag ville göra microblading, men min hud är ytterst tunn och svårläkt pga mediciner, så jag blev rekomenderad att låta bli. Men NU - powderbrows here I come :up:
 
Tack för att du tog upp det! Jag visste inte att det fanns ens :o, så nu ska jag leta någon som gör det i mina hemtrakter.
Jag ville göra microblading, men min hud är ytterst tunn och svårläkt pga mediciner, så jag blev rekomenderad att låta bli. Men NU - powderbrows here I come :up:

Och jag har anlag för keloider, så "får" inte göra microblading heller. Hoppas detta funkar för dig!!
 
Kollade upp marknaden för detta hemikring och den är liten och DYR :nailbiting:
Så det blir att spara lite till detta och så ska jag prata med min läkare om det också, för det ville dom som gör det = seriöst!
 
Jag gjorde det i början av sommaren och är mycket nöjd. Testade först microblading men det fungerade inte på mig, jag blödde för mycket och tyckte det var hemskt obehagligt. Betalade samma pris, med återbesök.

Här i Stockholmstrakten ligger det på runt 4-5000 ordinarie vad jag hittar.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp