Väcker en gammal tråd. Är du fortsatt nöjd? Hur har det blivit efter återbesöken? Hur tycker du att det håller?
Jag är sugen men tycker det känns läskigt. Är ju SÅ viktigt att det blir bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Väcker en gammal tråd. Är du fortsatt nöjd? Hur har det blivit efter återbesöken? Hur tycker du att det håller?
Jag är sugen men tycker det känns läskigt. Är ju SÅ viktigt att det blir bra.
Tack för svar! Ser jättefint ut. Och så skönt att känna sig bekväm att gå ut, utan att kolla ögonbrynen. Mina är rätt obefintliga nämligen.Visa bifogad fil 70265
Här har jag inte gjort något med brynen alls. Inte fyllt i, skuggat eller någonting.
Så snyggt!! Men jag är tydligen helt okunnig - rör det sig om tatuering av bryn??
Tack för svar! Ser jättefint ut. Och så skönt att känna sig bekväm att gå ut, utan att kolla ögonbrynen. Mina är rätt obefintliga nämligen.
Microblading hos ett proffs som du kollat upp ordentligt innan så att du vet att de inte bara gör samma "Kardasians ass" på alla sina kunder.Jag är född på mitten av 80-talet, så min ungdom bestod av att ögonbrynen skulle plockas ultratunna.Jag, som annars har en väldans hårväxt, fick aldrig tillbaka mina bryn...Jag är trött på att alltid oroa mig för att bada, vakna upp bredvid någon, bli svettig osv, och nu när sommaren är på ingående så känner jag bara ”neeeeej!!!!”.
Det är så illa att jag DEFINTIVT INTE lämnar huset utan att fylla i och måla dit brynen. Mina är i princip obefintliga, inte för att dom är ljusa (är väldigt mörkhårig) utan för att jag inte har några strån kvar knappt!
Jag har nu kollat upp lite salonger och hittat en som enligt bilder och recensioner gör ett bra jobb, men först vill jag ha lite mer kött på benen!
*Gör det ont?
*Hur länge höll det för dig? (Läser allt mellan 1-5 år, alltså en ganska stor skillnad....)
*Blev du nöjd?
Jag kan inte tänka mig hur fantastiskt det måste kännas att vakna på morgonen och slippa vara orolig hur mycket av brynen som sitter kvar om jag sover med någon, eller att slippa lägga tid på att måla dit dom. Att bara kunna torka av sig svetten efter ett ridpass!
Kan med lätthet säga att det här är det bästa jag har gjort! Det enda jag ångrar är att jag inte tog tag i det tidigare!Har liksom fått livet tillbaka lite, sen nu när jag dessutom har börjat dejta en kille seriöst så är det ju trevligt att slippa paniken när man vaknar på morgonen och undrar hur mycket av brynen som sitter kvar!
Och att ständigt komma ihåg att ta med sig ögonbrynspennan, eller när man svettats och inte ”vågar” torka svetten ur pannan för då kanske man råkar dra bort ett bryn...
Som sagt, livet är tillbaka!![]()
Wow, du beskriver verkligen mitt liv. Bortsett från det där med att vakna bredvid nån utan ögonbryn dåMen resten är klockrent. Jag målar dem kvällen innan om jag ska upp tidigt och jobba, eller om jag har jour, då behöver jag ju "bara" måla i det som skavts av under natten sas. Skulle aldrig orka gå upp en halvtimme tidigare för att göra det från grunden. Om jag har jour har jag inte ens den tiden på mig innan jag ska vara på plats.
Jag borde verkligen göra såna där bryn, men risken är att dom för söva mig innan. Inte helt enkelt.
Är du rädd för smärtan eller att någon är och petar dig i ansiktet?
Vilken jättevacker ögonfärg!!Visa bifogad fil 56909
Närbild på stråtekniken, som sagt, fortfarande väldigt röd, och det ska dit två påfyllningar till.
Nu:
Visa bifogad fil 70876
Ingen katastrof och bättre än att behöva vakna brynlös men det ena brynet är tex lite längre än det andra och jag blir galen av det.![]()
Meeeen, det är två strån som jag definitivt inte vill ha!Dom ändras jättemycket kommande 2 veckorna, så vänta in påfyllningen och fixa till det då.![]()