carrin

Trådstartare
Vad krävs för start i scandivian open på en fyraåring? Hon är tre i år så det är till nästa år som jag är intresserad.Väldigt tacksam för svar

Sv: 4åring

Vill du vara med på Championat med din fyraåring är det Flyinge på hösten som gäller. Tror att det är 2 eller 3 nollor i 1 m som gäller?? Sen som 5 o 6 åring kan du hoppa både i Falsterbo och Flyinge.

Sv: 4åring

Till Championatet kan du direktkvala till final om din häst blir bästa hopphäst på kvalitetstävlan i din region.
Annars kvalar du genom 3 nollor i 100cm, sedan finns olika semifinaler i landet, och om du har en riktigt bra häst kvalar du där till final!
Allt detta kan du läsa på ASVH s hemsida

Liknande trådar

Utrustning hej! är veredus pro jump ll bakskydd tillåtna i hoppning för storhäst på 8 år, och isf i vilka klasser? behöver hjälp att tolka tr😊🙈
Svar
2
· Visningar
398
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Alla fyra svenska hopphästarna gick igenom lördagens hästbesiktning. Det är nu klart vilka tre ekipage som startar i den individuella...
Svar
0
· Visningar
370
Senast: Gunnar
·
Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
1 012
Senast: Roheryn
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
929
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur