60 års present + gott alkoholfritt mousserande

Åh, modellbilar av hans egna var ju en jättebra idé (om man bortser från att han redan har massa pryttlar alltså...) :love:

Hahaha ja, en röjsåg, en sekatör, en vattenslang, en "ogräsrensare på käpp" och en kratta hade kanske varit något. :rofl: Frågan är dock om han skulle ta det som en pik...

Dessa trädgårdsredskap och ett kort där det står ”jag fixar trädgården”, eller något. :)

Edit. Och så kan du baka en cheesecake :D
 
Åh, modellbilar av hans egna var ju en jättebra idé (om man bortser från att han redan har massa pryttlar alltså...) :love:

Hahaha ja, en röjsåg, en sekatör, en vattenslang, en "ogräsrensare på käpp" och en kratta hade kanske varit något. :rofl: Frågan är dock om han skulle ta det som en pik...

Dra ihop ett kompisgäng och kör go-cart? Eller typ paintball?
 
När pappa fyllde 60 skickade jag och syrran honom (och mamma) på spa. Köpte presenten tidigt och själva tillfället låg längre fram, efter hans födelsedag, och då blev det inte så dyrt. Finns ju ofta olika erbjudanden också. Till spa't kom även min farbror och hans fru, blev en liten extra överraskning. Vi hade även ringt i förväg så de skulle få sitta ihop vid middagen osv. Mycket uppskattat.
 

Liknande trådar

Äldre Hej och välkomna till århundrades dummaste tråd. Nej, men allvarligt. I-landsproblem x100 typ. Jag fyller 20 år om 1 mån + 1 dag, men...
2 3
Svar
55
· Visningar
10 954
Övr. Barn Antar att denna tråden passar bäst här eftersom det gäller dotterns födelsedag. Hur gör ni när ni firar? Jag har vuxit upp med att man...
Svar
17
· Visningar
1 974
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp