Piruette

Trådstartare
oj! jag plusade precis... :eek::D:crazy:
är så himla glad, men kan inte tro att det är sant!! vågar inte riktigt vara glad... går runt som en idiot här hemma....
det känns som om det bara blivit ngt fel....

huu, ska sticka iväg o köpa ett till.....

Sv: +

Grattis! Men spar på pengarna! Inte behöver du testa en gång till inte :D

Mitt (enda) test ligger fortfarande kvar i min toalettväska som en lite påminnelse trots att bebis snart kommer ut :D

Jag köpte också ett test till:D

Jag köpte 2 på en gång, så jag gjorde det ena och så dagen efter fick jag för mig att jag inte alls var gravid så jag var tvungen att testa det oxå ;)

Har kvar det ena testet i badrumsskåpet, det är snart 1 år gammalt :love: Brukar ta fram och kolal på det lite då och då och gråta en liten skvätt innan jag går och lägger mig ;)

GRATTIS!! Jag är relativt nygravid jag med :banana:

Jag tog 3 eller 4 test, för att en vecka senare ytterligare ta ett till test. Så 5 test totalt tror jag det blev. Hi hi...

GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS!! :bump::bump:

Kram

jag har ju testat en gång till nu.... men, vill nog köpa ett till imorgon! haha...:crazy:
det kanske bara är idag det är +?? :angel:

*ha ha* Vad tokiga ni är!! Spar pengarna till ett par rymliga byxor istället som du snart måste använda ;) Magen svullnar snabbt som attan :p

Liknande trådar

Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 281
Senast: MiniLi
·
Småbarn En fråga om kontakt med vården när det gäller hyfsat "vanliga" sjukdomar hos små barn. Vi har precis kommit ut på andra sidan av en...
Svar
19
· Visningar
1 366
Senast: tomte
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 770
Senast: Bullen22
·
Kropp & Själ Vår dotter började få ont i magen och må illa till och från i början av förskoleklass. Då som regel på morgnarna. Det slutade med att...
Svar
16
· Visningar
1 134
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur