90-tals accessoarer

Magtröja ska jag inte ha i alla fall...


Detta kanske går att få till utan större problem. Spelar färg någon roll? Bör båda vara enfärgade?
Nej det förstår jag skulle inte heller vilja gå runt med magtröja :laugh:

Nej det får gärna vara något tryck på översta tjöjan. Båda tröjorna får också gärna vara i olika färger. Den undre tröjan kan vara tex randig. Eller enfärgad. Men översta gärna något tryck på 👌
 
Nej det förstår jag skulle inte heller vilja gå runt med magtröja :laugh:

Nej det får gärna vara något tryck på översta tjöjan. Båda tröjorna får också gärna vara i olika färger. Den undre tröjan kan vara tex randig. Eller enfärgad. Men översta gärna något tryck på 👌
Toppen, det har jag. Om det inte är supernoga med trycket. Var tvungen att kolla vad jag hade och just med tryck och tillräckligt stora för att ha över annan tröja är två souvenir-tröjor från Mongoliet respektive kinesiska muren eller en med golden retriever. Den svarta är dock äkta Fruit of the Loom som väl var ett populärt märke då.
IMG_20221113_195147.jpg
 
Toppen, det har jag. Om det inte är supernoga med trycket. Var tvungen att kolla vad jag hade och just med tryck och tillräckligt stora för att ha över annan tröja är två souvenir-tröjor från Mongoliet respektive kinesiska muren eller en med golden retriever. Den svarta är dock äkta Fruit of the Loom som väl var ett populärt märke då.
Visa bifogad fil 105400
Skulle kört på den nedersta känns helt klart mest 90-tal :D
 
Och tror att jag skippar choker, kommer bara bli irriterad på den hela kvällen ändå. Har en ganska liten ryggsäck som jag fick med en bokklubb för flera år sedan, så den borde passa in. Gympaskor på fötterna. Sminkning tror jag inte blir ett problem.

Då ska jag bara hitta rätt sorts örhängen.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Som förälder stöter man på diverse svårigheter, just nu ligger mitt fokus på hur otroligt svårt det är att vara förälder till två...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
14 333
Senast: Miks
·
Tjatter Apropå alla klädtrådar nu :D : Hade lite för mycket tid på tåget hem i eftermiddags och reflekterade; Vad har egentligen...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
12 822
Senast: TygerTyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp