Vem har sagt att offret var lugn?Jag kommenterade på att han inte bara var lugn och fin och frågade om sina hörlurar utan uppvisade en hel del aggression själv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem har sagt att offret var lugn?Jag kommenterade på att han inte bara var lugn och fin och frågade om sina hörlurar utan uppvisade en hel del aggression själv.
Att killen inte var aggressiv alls stämmer inte. Visst han slogs i te (Även om hörlurarna sagts ha gått sönder när han slog livvakter med i huvudet så det blev blodvite) men nog var han påstridig och kaxig.
Den slutgiltiga reaktionen var väldigt överdriven och bestraffas förhoppningsvis men att killen bara undrade om sina hörlurar i lugn ton stämmer inte heller.
Jag kommenterade på att han inte bara var lugn och fin och frågade om sina hörlurar utan uppvisade en hel del aggression själv.
Vad har det med misshandeln att göra?Någon har tydligen JO-anmält migrationsverket för att ha gett då det påstådda brottsoffret ett felaktigt PUT/TUT då han numera semestrar i det land han flytt från.
Jag vet inte om de där hörlurarna och vad detta har lett till om det var värt allt detta i resursslöseri och lidande. Men skönt att veta vad vi lägger våra skattepengar på.
skönt att veta vad vi lägger våra skattepengar på.
Håller med. Det är rena tramsdiskussionen i tråden.HAN som individ och världsledare är extremt orättvist behandlad men nu handlar inte NATO om personen Trump och vad du tycker om det bryr jag mig väldigt väldigt lite om. Att en av världens mäktigaste världsledare har gått in och garanterat att ASAP Rocky inte kommer att fly från Sverige och att svenskska pk-fis-kåren gör det till något helt annat och fläskar till om NATO och försvarsbudget och Trump-sparkar som att han PERSONLIGEN är ansvarig för allt illa som hänt i somliga individers liv är en annan sak bara skrattretande löjligt . Du får tycka precis vad du vill. Jag också. Det är det finfina med åsiktfrihet.
Fast det är oavsett hur någon beter sig mot en inte okej att använda sig av sådant övervåld. Då blir det plötsligt ingen stor grej alls att folk tar saker i egna händer och slår och skjuter ner folk dom stör sig på. Vart ska den gränsen gå isåfall om det börjar bli okej med sådant beteende.
Tycker du vi ska sluta utreda misshandelsbrott eller vad menar du?Någon har tydligen JO-anmält migrationsverket för att ha gett då det påstådda brottsoffret ett felaktigt PUT/TUT då han numera semestrar i det land han flytt från.
Jag vet inte om de där hörlurarna och vad detta har lett till om det var värt allt detta i resursslöseri och lidande. Men skönt att veta vad vi lägger våra skattepengar på.
Utländska medborgare som är ”bra på att slåss” kan få hålla sig annorstädes. Särskilt om de tycker att det är OK att demonstrera sina färdigheter på öppen gata efter att ha blivit irriterade eller provocerade.
Övervåld är aldrig okej. Det säger ju själva ordet.Du menar att oavsett hur någon beter sig så är alltid sådant övervåld inte ok?
Brottsutredning klar, dom fallit. Helt annan sak än att lägga sig i innan rättsväsendets kvarnar malt färdigt.
Övervåld är aldrig okej. Det säger ju själva ordet.
Tycker du samma om de som kommer hit och får -kanske- svenskt medborgarskap? fast de slåss ( skjuter) och demonstrerar sina färdigheter på öppen gata?
I övrigt tycker jag inte man ska ta så lättvindigt på hot o trakasserier, förföljelse heller men det är klart det brukar ju vara kvinnor som ligger i den gruppen......
Två amerikanska tonåringar sitter anhållna i Rom, misstänkta för att ha knivmördat en polis. Nu får Trump ännu mer att göra!
ASAP hade livvakter med sig! De flesta av oss andra har inte det. Man skulle ju kunna tänka sig att de kan sköta sitt jobb utan att spöa på en störig sate. ASAP borde avskeda sina livvakter.
Om man bara förekommer alla eventuella knivbärare med att slå ner dem så är det ingen fara. Också alltid praktiskt med en avslagen flaska som självförsvar.Ja det är så lätt för sådana knarksugna ynglingar att vara beväpnade med kniv, det kunde lika gärna hänt ASAP
Om man bara förekommer alla eventuella knivbärare med att slå ner dem så är det ingen fara. Också alltid praktiskt med en avslagen flaska som självförsvar.
Ok så övervåld är mer ok om man går utan livvakt/er?
Och var det inte ASAP själv som kastade iväg den efterhängsne?
Tycker du samma om de som kommer hit och får -kanske- svenskt medborgarskap? fast de slåss ( skjuter) och demonstrerar sina färdigheter på öppen gata?
I övrigt tycker jag inte man ska ta så lättvindigt på hot o trakasserier, förföljelse heller men det är klart det brukar ju vara kvinnor som ligger i den gruppen......