A Dandy Man 1128

ADandyMan

Trådstartare
Hej,

Undrar om någon här har en häst efter hingsten A Dandy Man? Eller känner någon som har, kanske stallkamrat ev. boxgranne?

Hur är dessa hästar? Trevliga, glada, nyfikna?

// emelie

Hej,

Undrar om någon här har en häst efter hingsten A Dandy Man? Eller känner någon som har, kanske stallkamrat ev. boxgranne?

Hur är dessa hästar? Trevliga, glada, nyfikna?

// emelie

Hej!
Jag har en häst efter À Dandy Man. Han är väldigt trevlig och positiv. Kan dock vara lite sur och ha humör ibland. Han är stor 175+. Tanken är att vi ska utbilda lite till i dressyr. Sen hoppas jag att vi kan fortsätta att köra, då han är inkörd. :)

Liknande trådar

Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
508
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
552
Senast: Nikan
·
Hästhantering Hej Jag har rätt så nyligen flyttat till ett mindre stall med min ponnyvalack på 21 år. Rätt så omgående började ena stoet i flocken...
Svar
9
· Visningar
458
Senast: animalasia
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 499
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka