Å så var det dags för julklapps"utdelning" på jobbet

Kungsbacka? Oh fan, där spenderade jag första natten (the virgin night) i lastbilshytten på Energigatan, var och lossade på Mediq dagen därpå. :p
Finns två stora ridsportsaffärer i Kungsbacka som är väl värda att besöka; Svensk Ridsport och Börjessons (om du är här någon gång när dom har öppet).

Se du kunde ha fått sova i en riktig säng istället. Även om ditt krypin ser myyyyyyysigt ut. :D

Hmmm jag kanske lånar ditt krypin i stället så jag kan sova en hel natt för första gången på 7-8 år. Så när är du i Kungsbacka nästa gång?

(Se hur lätt det är att bjuda in sig själv :D)
 
Finns två stora ridsportsaffärer i Kungsbacka som är väl värda att besöka; Svensk Ridsport och Börjessons (om du är här någon gång när dom har öppet).

Se du kunde ha fått sova i en riktig säng istället. Även om ditt krypin ser myyyyyyysigt ut. :D

Hmmm jag kanske lånar ditt krypin i stället så jag kan sova en hel natt för första gången på 7-8 år. Så när är du i Kungsbacka nästa gång?

(Se hur lätt det är att bjuda in sig själv :D)
Jag har ju dessvärre bara en säng i lastbilen, men det går ju att ligga skavfötters, blir nog lite trångt att ligga sked. :p

Jag vet inte, kör inte Gbg med omnejd, hoppade bara in då en annan skulle va ledig. Så ingen aning när det blir nästa gång.
 
Jag har ju dessvärre bara en säng i lastbilen, men det går ju att ligga skavfötters, blir nog lite trångt att ligga sked. :p

Jag vet inte, kör inte Gbg med omnejd, hoppade bara in då en annan skulle va ledig. Så ingen aning när det blir nästa gång.
Alltså nu har du missförstått det hela. Du tar min säng och jag tar din "säng" i lastbilen så jag kan sova helt ostört.
:D

Skämt åsido. Är du i Kungsbacka och är sällskapssjuk så hör av dig :)
 
Alltså nu har du missförstått det hela. Du tar min säng och jag tar din "säng" i lastbilen så jag kan sova helt ostört.
:D

Skämt åsido. Är du i Kungsbacka och är sällskapssjuk så hör av dig :)
Men tänk om du snor min lastbil och kör iväg med den?! :eek: :nailbiting: Min lilla älskling, måste ju vaka över den. :p

Ska försöka komma ihåg detta. :up:
 
Men tänk om du snor min lastbil och kör iväg med den?! :eek: :nailbiting: Min lilla älskling, måste ju vaka över den. :p

Ska försöka komma ihåg detta. :up:
Var inte orolig. Jag har inget C-kort. Jag lovar att krama om din lastbil godnatt från dig :up:

:D

Jag säger aldrig något jag inte menar. Är du här i närheten och har tråkigt så hör av dig. Men känn absolut inget tvång att göra det. Det är bara om du själv skulle känna ett behov av att tramsa bort lite tid :)
 
Var inte orolig. Jag har inget C-kort. Jag lovar att krama om din lastbil godnatt från dig :up:

:D

Jag säger aldrig något jag inte menar. Är du här i närheten och har tråkigt så hör av dig. Men känn absolut inget tvång att göra det. Det är bara om du själv skulle känna ett behov av att tramsa bort lite tid :)
Jag tror nog att folk utan C-kort kan lösa att köra iväg med en lastbil om de bara vill.... :nailbiting: ja, nog bäst det, lastbilen är lite kinkig, verkar ha lite humör den där rackaren. :cautious:

Ja, å mitt minne är bra men kort, tenderar att glömma bort saker ibland, sen är jag förstås inte inne på buke så mycket från mobilen, så vete tusan hur man ska kontakta då i så fall... kanske borde skaffa den där plattan snart...:idea:
 
Så går det när du bråkar med mig :mad:

Man skall faktiskt ha rent mjöl i påsen!

(Och jag kan inte ens skylla det här på att jag är full :eek:)
Vadå rent mjöl i påsen? Skulle det va mjöl i påsen?! :eek:
Va fan säger du? Här trodde jag det skulle va sand! :eek:

(jag är heller inte full, spiknykter men trött ;) )
 
Jag tror nog att folk utan C-kort kan lösa att köra iväg med en lastbil om de bara vill.... :nailbiting: ja, nog bäst det, lastbilen är lite kinkig, verkar ha lite humör den där rackaren. :cautious:

Ja, å mitt minne är bra men kort, tenderar att glömma bort saker ibland, sen är jag förstås inte inne på buke så mycket från mobilen, så vete tusan hur man ska kontakta då i så fall... kanske borde skaffa den där plattan snart...:idea:
Jag är heeeeelt ofarlig. Jag loooooovar :p


Hör av dig innan du åker till de här trakterna nästa gång så får du mitt mobilnr så slänger du bara iväg ett sms om andan att träffas faller på.
 
Vadå rent mjöl i påsen? Skulle det va mjöl i påsen?! :eek:
Va fan säger du? Här trodde jag det skulle va sand! :eek:

(jag är heller inte full, spiknykter men trött ;) )
Om du googlar lite mjöl så ser du att det skall vara av den rena sorten. I alla fall enligt den senaste forskningen.

Dom påstår ju att trötthet och fullhet är lika illa. Fast jag tycker nog rent personligen att det senaste är bra mycket roligare.....
 
Om du googlar lite mjöl så ser du att det skall vara av den rena sorten. I alla fall enligt den senaste forskningen.

Dom påstår ju att trötthet och fullhet är lika illa. Fast jag tycker nog rent personligen att det senaste är bra mycket roligare.....
Ja just ja, att köra bil trött är som att köra rattfull sägs det, så sängen nästa here I come.
yelling.gif
 
Hm känns mer som att formuleringen är problemet kombinerat med att mycke annat inte verkar fungera så bra. Sen måste jag säga att jag personligen skulle känna mig extremt oförskämd om jag inte tackade för julklappen jag har fått.

Skulle nog fungerat bättre med ett God jul och glöm inte julklappen vid stämpelklockan :)

I år kan jag definitivt inte klaga på någon julklapp. Är lärling och har själv fått komma med vad jag vill ha i julklapp.
 
Sexiga gnälliga industriarbetare kanske?

*ser framför mig svettiga, hårda, muskulösa manliga armar som med lätthet svingar en tung slägga*
mums :d

Eh, du har aldrig sett en diamantborrare live, va? :crazy:

Fast svettiga och svingar en slägga med lätthet stämmer. Resten... nja, det beror ju på om man gillar dem skäggiga och skitiga i varselkläder :D

Seriöst, det är få yrken man blir så skitig i som diamantborrare. Deras kläder tvättas inte, de saneras :meh:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp