Bukefalos 28 år!

Å så var det dags för julklapps"utdelning" på jobbet

Det har ju inte jag. Dåligt :cautious:

Skall nog ta upp det på nästa AP-träff :up:
Hahhaha, gör det.
Det faktiskt mysigare än vad man tror. :heart
12193728_1127589607271884_8722080928362880616_n.jpg
 
Hmmm. Verkar ju inte ta så mycket plats. Om jag lägger en filt på golvet i förarhytten så kanske jag kan knö ner mig på golvet där. Förarstolen är förvisso i vägen men jag kanske kan ligga sked med den så blir det ännu mer myskänsla över det hela :D :up:
Testa? :p Kanske skönare än det ser ut eller så är det en synvilla alltihopa?
 
Men hallå. Behandla julklapparna med lite respekt!
Jag säljer julgåvor till bland annat företag. Vi sliter som galna från september och framåt för att till så bra presenter som möjligt för alla. Vi jobbar 10-12 timmar om dagen, varje dag, för att få iväg gåvorna i tid. Vad får vi? Skäll och arga samtal från folk som inte är nöjda med typ färgen på lådan..
Lyckan när någon hör av sig för att berätta att de är nöjda är total!

Om någon får en ostlåda från Falbygden kan ni väl tänka på mina kära kollegor och mig. Oavsett vem som delat ut den och hur, det ligger mycket arbete bakom..
 
Men hallå. Behandla julklapparna med lite respekt!
Jag säljer julgåvor till bland annat företag. Vi sliter som galna från september och framåt för att till så bra presenter som möjligt för alla. Vi jobbar 10-12 timmar om dagen, varje dag, för att få iväg gåvorna i tid. Vad får vi? Skäll och arga samtal från folk som inte är nöjda med typ färgen på lådan..
Lyckan när någon hör av sig för att berätta att de är nöjda är total!

Om någon får en ostlåda från Falbygden kan ni väl tänka på mina kära kollegor och mig. Oavsett vem som delat ut den och hur, det ligger mycket arbete bakom..

Och om någon inte gillar sin ostlåda, skicka den till mig! Adressen är:

Poesiludret
Röda Huset
Världens Ände

Jag lovar att skicka tillbaka en alldeles egen dikt!
 
Kommer till sådana ställen också ibland, men de verkar skina upp när jag kommer besök. Undra varför.... hoppas inte det är för att jag har en julmus....
Äh det tror jag de gör för att dom tycker du är snygg (för det är du) och för att det faktiskt är något sexigt över en kvinna som behärskar en stor lastbil.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp