AA möten. Hur går dom till?

Nu har jag inget val. Ska möta en person där (från ett annat forum) 18.45!
Det är helt naturligt att känna motstånd i det här läget, annars skulle ju ingen ha problem med alkohol (eller annat som kan missbrukas). Så, superbra kämpat hittills i att stå emot den där känslan och vad fint att du har någon att mötas upp med! Jag och Skrället hejar på dig ikväll!
 
@pepp Tänk på att det ofta är tio gånger läskigare i ditt huvud, alltså föreställningen om hur det ska vara, jämfört med hur det faktiskt är. Ja det blir säkert en tuff resa, men det blir lättare med tiden. Det första steget är svårast.

Jo, jag har ju en förmåga att blåsa upp saker så att jag tror att dom är betydligt värre...

Nu blir det en taktikvila!
 
Sådärja!

Pepps livs första AAmöte.
Höll inte på hitta först, har ju kollat upp var det låg... för ett år sen. Minnet är inte det bästa.

Personen jag skulle möta upp var sen så jag fick gå in och sätta mig själv. Satte mig i mitten, längst fram, haha. Blev så stressad.
Det var ärligt talat skitläskigt!!

Men det var fint! Jag fick presentera mig och sen tackade jag för allas fina delningar. Kommer nog dröja innan jag snackar...
Ska nog gå imorgon med om jag hinner och sen är det kvinnomöte på onsdag :)

Personen jag skulle möta upp kom fram till mig efter mötet och hälsade iallafall 😊

S var där, vi nickade kort och sen avvek han från mötet tidigare. Så det gick ju bra det med.
 
Sådärja!

Pepps livs första AAmöte.
Höll inte på hitta först, har ju kollat upp var det låg... för ett år sen. Minnet är inte det bästa.

Personen jag skulle möta upp var sen så jag fick gå in och sätta mig själv. Satte mig i mitten, längst fram, haha. Blev så stressad.
Det var ärligt talat skitläskigt!!

Men det var fint! Jag fick presentera mig och sen tackade jag för allas fina delningar. Kommer nog dröja innan jag snackar...
Ska nog gå imorgon med om jag hinner och sen är det kvinnomöte på onsdag :)

Personen jag skulle möta upp kom fram till mig efter mötet och hälsade iallafall 😊

S var där, vi nickade kort och sen avvek han från mötet tidigare. Så det gick ju bra det med.

Vad du är grym!!! ❤️
 

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
1 045
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 379
Senast: Jahaja
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 600
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 923
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra blötmat
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp