Ååå en brun!!!

Sv: Ååå en brun!!!

Centaur skrev:
:love:
Hittade en brun Prestige till salu, men den är en bomvidd för smal.... :( Sugen på att köpa den, men hur mkt kostar det att ändra bommen? Vart gör man det??

Min svarta är ju praktisk men såå tråkig....

Ändra en bom... är du tokig?

Är det nånting som gör en bom sned eller bäddar för bombrott så är det modifieringar.

Prova in en sadel som passar med hjälp av auktoriserad sadelinprovare istället.

Nej det är jag inte. Prestiges bommar går att värma om, och garantin gäller fortfarande... Det skulle den knappast göra om det var så att sadlarna gick sönder av ändringen eller hur? :smirk:

(sen har jag en sadel som passar, och det är precis samma som den här, fast i bomvidd 34..)

Centaur skrev:
Ja det är ett företag, tänkte på det jag också. Min är dessutom nyare!
Prata med dom då ...har du tur så går allt att lösa ....vem är det som säljer den.

Jaa, visst var den? Tvekar väl mest pga att jag måste ändra den först, hade det varit en 34 så hade jag nog redan köpt den...

Har messat och mailat dom, så får höra vad dom säger. Vore ju väldigt smidigt om dom vill ta min i byte. Den är ju nyare och svart lär vara mer lättsåld.

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
877
Senast: Lisen82
·
Hästmänniskan Hej allihopa! Jag har sedan november 2019 haft ett enormt sug efter att köpa häst, men jag har alltid lyckats resonera mig själv att...
Svar
7
· Visningar
2 018
Senast: QueenLilith
·
Kropp & Själ Jag har under flera år misslyckats med att hitta en varm kappa/ jacka till vintern. Varje år har jag försökt. Förra året gav jag upp och... 2
Svar
37
· Visningar
4 238
Senast: svea
·
Utrustning Har skrivit lite under dressyrsnack men eftersom det verkar bli en liten följetång så startar jag en ny tråd istället. Dom trådar som... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
23 964
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka