Laga trasig sadelbom

Jag har varit så nära att ge upp flera gånger och bara acceptera återköp av sadeln. För behöver ju pengarna för att betala nya sadeln men så har jag känt att nä nu har jag väntat så länge så kan jag lika gärna vänta lite till! Men det var ju nervöst att inte veta om ARN skulle ge butiken rätt och slippa ersätta sadeln helt och hållet.. Var mycket pengar att spela om! Men trodde samtidigt att eftersom butiken redan backat på sadelköpet så fann jag det svårt att tro att ARN skulle släppa det men helt säker kunde jag ju inte vara.

Så tacksam mot Sadelmagasinet att dom låtit mig hyra en sadel i 7 månader och att jag får dra av hyran på nya sadeln. Suverän kundservice!
Det här kan ju även hjälpa andra som hamnar i liknande sits som du. Det har ju tagit sin tid, men nu var det förhoppningsvis värt det. Jag håller tummarna för att firman väljer att följa ARN.
 
Det här kan ju även hjälpa andra som hamnar i liknande sits som du. Det har ju tagit sin tid, men nu var det förhoppningsvis värt det. Jag håller tummarna för att firman väljer att följa ARN.
Ja förhoppningsvis!

Dom verkar följa det då dom svarat på mitt mail där jag begärt fraktsedel för att kunna returnera sadeln att dom behöver adress samt kontonummer för att kunna föra över pengar. Så 🤞🤞
 

Liknande trådar

Utrustning Är i akut behov av ny sadel till hästen. Har några andar trådar här där jag testar två sadlar, Prestige Michel Robert(34/17 ullstoppad)...
Svar
7
· Visningar
2 298
Senast: Oknytt
·
Ekonomi & Juridik Skriver åt en kompis eftersom hon inte är medlem! Kompisen heter A och hennes häst B. De står uppstallade på en ridskola med...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 223
Senast: Efwa
·
Hästvård Min häst har just konstaterats ha kotledsinflammation, vänster fram, efter att ha varit "trasig" hela det här året. Och jag är lite...
Svar
16
· Visningar
3 144
Senast: Liten
·
Utrustning Efter att ha letat sadel till min kära häst alldeles för länge utan att hitta något som hans manke får plats i börjar jag fundera på...
Svar
11
· Visningar
2 698
Senast: Nomina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp