Aaa!!!!!!!!!

Sv: Aaa!!!!!!!!!

ja!!! jag kunde för första gången rida förbi de 2 ungkorna som går vid vägen!!!! grannen red sin ponny och var drag hjälp, först så ville pollan inte alls men då ponnyn började gå så höll hon sig tätt tätt upp vid baken på stackars ponnyn. efter dettta så tränade jag i ridhuset och när vi red tillbaka så tittade pollan knappt på korna:D:D:D!!! fy vad glad jag är nu 0(^_^)0 vi ska fortsätta att rida förbi lite då och då tills jag kan gå själv förbi de 2 korna, då alla andra korna kommer ut vid hagen mitt emot mig till hösten så får vi nog börja om men drag hjälpen men ngt säger mig att det inte kommer gå som det gjorde förra året^_^(dvs halt häst som bara kunde gå ut i sin sjukhage kl 19 och vara ute i en timme då vi mockade)!!
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
1 838
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 214
Senast: zarmino
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
2 944
Senast: Cambrie
·
Hästhantering Dottern tävlar ridskoleponny. I höstas åkte vi några gånger och då tog lastningen 5-10 min men han gick på tillslut. Igår var han en...
Svar
0
· Visningar
1 620
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp