Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hmmm Såg något vackert på Tradera idag... Show träns med kristaller och silver... Men vad tycker ni om det där med mörka och ljusa träns.. ja på en skimmel, skulle ni välja ljust eller mörkt läder?
Vackra var dom i alla fall...
Jo, det är sant... mörkt är mer praktiskt, men står även i sadel-köpar-tagen, och om det blir en mörk sadel så är jag rädd för att den kommer att försvinna i showfilten.. hmmm det här är inte bara...
Mörkt gör sig fint på en skimmel... kan hålla med på det...
Men man ser nästan bara ljusa showsadlar på tävling.. Varför? Eller är det jag som är blind? Reining och kossefolket kan minsann ha lite olika..... Och svart verkar vara helt tabu på något sett.. men vad jag vet så finns det skit fina svarta sadlar. Silver Mesa har gjort en variant vad jag vet i alla fall....
Trädgård & Växter Hittade en Pantersnigel i krukan hos en melonplanta inomhus. Den måste ha kommit med i jorden när jag planterade om. Snacka om att jag...