Sv: Aaaaahhhhh!
Camilla: Ahaa, vi har resonerat som så att på den bredare får man plats med mer skit, dvs det blir tyngre.. och borde gå sönder lättare. Men vi kanske ska testa en bredare då..!
Vimsan: Harkel.. ok, erkänner mig lite skyldig..

(men inte ensam, vi är faktiskt tre om grepen..!) Men vi mockar faktiskt inte sååå häftigt.., skiten tas ut varje dag och blött spån var tredje... Och min häst lägger allt på samma ställe så man måste inte ens rota efter det.. *Försöker skylla ifrån mig lite fint..*
shampiz: Jo, om jag kan få med mig de andra i stallet så kanske vi kan testa att investera i en sådan. Får bli nästa gång jag är hos mormor i Eslöv då, det är väl där den närmsta Granngården finns..
Chili: Kan skaften gå av..?

DET har däremot inte hänt hos oss.. Det är inte ens pinnarna som går av (bara första gången..), det var den breda plastkanten som pinnarna sitter fast i som rök förra gången.. Då lämnade vi faktiskt tillbaka grephuvudet och fick ett nytt.. Fast nu är där en spricka på samma ställe igen, men denna har hållt längre så då kan man kanske inte räkna med att få en ny igen..