Aachen eller Pullar??

Sv: Aachen eller Pullar??

Lollan skrev:
eeeh ursäkta, men du vet INGENTING om hur jag spänner min nosgrimma, som Centaur skrev, spänner man nosgrimman löst så är det knappt nån skillnad nosgrimmor emellan eller att inte ha nån alls!!
Fungerar min häst bra på både Aachen o Pullar är det väl upp till mig som människa att välja.
Och nej jag tror inte han bryr sig om vilken nosgrimma han har när det är rent estetiskt! Jag tar mig då friheten att välja efter utseendet!! Men jag kanske är elak då??? :crazy: :smirk:

Om man nu spänner så löst finns det ju absolut ingen anledning att ens rida med nosgrimma :idea: :smirk: :crazy:

Sv: Aachen eller Pullar??

köp pullar och ett nos ludd att sätta på ett av dina achen så har du du ju mycket ludd på det ena och kan ha en ludd dag och en dag när nu bara är läder och snygga,:d
Så gör jag, när jag bara tänker på hur vi ser ut:rofl: :rofl: :rofl:

Sen kan man ju vara lite alvarlig och säga att den ena är bättre en den andra och så , men den här tjejen har ju aldrig provat nått annat , så hon vet nog inte vad hästen går bäst på,
själv har jag tre olka träns med olika bett och nosgrimmor på så vi får ombyte...
Det är ju trots allt så att det borde vara ryttaren som känner hästen bäst och man vet ju inte förren man har provat...

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu är det stort sug efter valp och jag har stött på en kull som jag verkligen gillar föräldrarna till - men där valp passerat de där...
Svar
13
· Visningar
1 255
Senast: dobbis
·
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 630
Senast: manda
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 541
Senast: TantAgda
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 262
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka