Abbie är borta

Sv: Abbie är borta

Jag beklagar din sorg, har själv förlorat några katter och andra djur genom åren och tyvärr så blir det aldrig lättare- Läste din tråd på senior, och kan bara bekräfta mina egna känslor varje gång jag och djuren gått igenom något tufft. Vanligtvis så brukar jag ringa till min mamma och säga att jag aldrig mer vill ha djur, att jag skall göra mig av med dem alla genast.
Men i mitt fall så har sorgen på något sätt klingat av och jag börjar minnas alla bra saker efter ett tag.
Krama din Yoga, gråt i hennes päls.

Jag skickar med en bild på min grålle, jag har alltid tyckt att hon påminnt om Abbie till utseendet .
/B
32271154.jpg
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Först så VARNING att dethär kan bli triggande om mat och ät störningar och sånt. Men jag vill bara få ut saker. Men många här vet nog...
Svar
14
· Visningar
1 241
Senast: Ajaj
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 273
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 720
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 158
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Vi som letar häst II
  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp