Abbie är borta

MissFideli

Trådstartare
Runt 13-tiden lämnade hon denna jord och alla sina sjukdomar för att få springa lös, friskt och lyckligt på andra sidan regnbågsbron.
I torsdags började hon tappa i vikt, hon åt, men inte mycket. Drack mindre och trots att värdena inte var extremt höga så var det dags.

Min kära älskade nallebjörn :cry:
 
Sv: Abbie är borta

Hur gammal blev Abbie, och vad var det før ras? Hur många katter har du kvar? Jag ær bara lite nyfiken. Jag kænner med dig i sorgen efter din goa nallebjørn! Trøstkram till dig.
 
Sv: Abbie är borta

Vad ledsen jag blir för din skull :(
Ni kämpade verkligen tappert både du och din kära katt men ibland blir det ju tyvärr inte som man önskar och hoppas.
Ta hand om dej nu.

Tröstkramar
 
Sv: Abbie är borta

Även om jag inte hänger så mycket här inne på Katt, så har det genom åren framkommit hur mycket hon betydde för dig.

Jag beklagar djupt din förlust och tänker på dig i din saknad.
:cry::love:
 
Sv: Abbie är borta

Det tuffa beslutet som man måste orka fatta om djuren blir dåliga.

Jag tänker på dig och beklagar din förlust och jag hoppas att Yoga kan trösta dig lite i din saknad
 
Sv: Abbie är borta

Nej va tråkigt :( Har inte varit så mycket på buke senaste året men har följt din och Abbies kamp i det tysta. Fina tjejen!
 
Sv: Abbie är borta

Skickar styrkekramar
Aldrig roligt ta det beslutet hur nödvändigt det än är :cry:
 
Sv: Abbie är borta

Många kramar i det svåra med att mista en vänn.
Som min underbra hästvetrinär sa till mig -Man har kvar dom i sitt hjärta.
Det är sant.
Kramar Pudlan
 
Sv: Abbie är borta

Blev så himla ledsen när jag läste det på Fb igår och fällde faktiskt en tår för er. Fina fina kusinen Abbie som jag vet betyder så mycket för dig. Vet hur fruktansvärt det är, var ju själv i samma situation för snart ett år sedan. Det går inte en dag utan att man tänker på och saknar sitt älskade djur, men man får försöka tänka att de har det bra.

Stor kram till dig och Yoga! Ta hand om er!
 
Sv: Abbie är borta

*kl*

Tack alla. Det är så tomt och konstigt :(
Abbie var 7 år och 3 månader och en britt. Men hennes sjukdomar var inte rasrelaterade.
Kvar finns Abbies mamma Yoga, hon blir 11 år i sommar och jag hoppas få behålla henne ett bra tag till. Såvida Yoga inte verkligen vill, så blir det inga fler katter på ett tag. Alla turer med Abbie gjorde att jag konstaterade att jag behöver en paus.

Oregano: Lilla Siri, ja. Usch vad hemskt detta är.
 
Senast ändrad:
Sv: Abbie är borta

Nej, vad ledsen jag blir nu. :cry: Ingenting mot hur du måste känna ... men Abbie var en av mina favoritkatter här och jag led så med er när hon var sjuk men du fattade rätt beslut och jag är säker på att ni ses igen.
Fina lilla britt-tjejen! :love:
 
Sv: Abbie är borta

Så ledsamt :( Jag beklagar sorgen över din fina nallebjörn. Ta hand om dig och Yoga.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Först så VARNING att dethär kan bli triggande om mat och ät störningar och sånt. Men jag vill bara få ut saker. Men många här vet nog...
Svar
14
· Visningar
1 241
Senast: Ajaj
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 263
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 720
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 158
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp