Abbie som bebis

MissFideli

Trådstartare
Fick en order :D av millus att göra en tråd om Abbie. Så då gör jag det ;)
Duger det med bebisbilder?

031204-005.jpg

031227-78a.jpg

031227-81a.jpg

040103-88a.jpg

040111-102a.jpg

Sv: Abbie som bebis

Mamma hade grädde i tuttarna? :D

Både hon och brorsan var stora hela tiden, ända från födseln. Yoga var en supermamma och med bara 3 bebisar så blev det väl mycket gott till dom små tror jag :)

Ooooooooooh! Sötchock! :love: Jag får abstinens och magont och allting, önskar jag hade såna där små här hemma igen! :love: Rocky är ju liksom inte lika puttinuttig längre vid 4 månaders ålder även om han är gudasöt! :D

/Erica

Gosegulludullesöt, jag får nog både diabetes och hål i tänderna, förutom såklart att jag blir fullständigt galen! Vill också ha en såndär puttenuttekissebjörn! :love:

De är vansinnigt söta! :love: Men jag säger det igen, det äääär inga katter du har. Det är teddybjörnar!

Näejje, blir jag skadeståndskyldig för vårdkostnader då? :cool:

Hon var verkligen supersöt som liten, men hennes bror som man ser i ena hörnet med munnen öppen på en av bilderna var nog värst. Han var nog det sötaste jag sett i brittväg.

Japp :D Fällande teddybjörnar :cool:

Fast jag älskar DRX-bebbar också, små gremlins som man får hjärtknip av att se. Tänk att 2 så olika raser kan tilltala en så!

Hon var en riktig tokfralla som liten. Är väl fortfarande iofs :smirk:
Typiskt att hon är 5,5 kg tyngre nu då, men jag lovar att hon är söt nu med :D

Japp :D Fällande teddybjörnar :cool:

Fast jag älskar DRX-bebbar också, små gremlins som man får hjärtknip av att se. Tänk att 2 så olika raser kan tilltala en så!

Fast de har ju liknande drag. Det är inte för inte britter har använts i kontrollavel på devon rex. ;)

Herregud vilka bollar! :love:

1,5 vecka till kattungar här, men då är dee ju inte sådär söta...

Liknande trådar

Övr. Katt Klösträdet i vardagsrummet är snart tio år gammalt och börjar bli ganska slitet. Nu kikar jag på ett nytt klösträd, men känner att jag...
Svar
10
· Visningar
445
Senast: LadySara
·
Övr. Katt Min gamla katta (17+) har börjat tycka att det är jobbigt med torrfoder och efter att ha provat oss fram lite har jag konstaterat att... 2
Svar
22
· Visningar
1 007
Senast: ameo
·
Övr. Katt Hjälp Min katt födde ungar i soffan igår Nu när jag försöker flytta dom till bolådan så bär hon tbx dom till soffan !!! Va gör jag ?
Svar
1
· Visningar
284
Katthälsa Världens underbaraste katt deppade ihop helt när vi kom hem med en bebis. Vi har två barn sedan tidigare, den minsta var 2 när katten...
Svar
8
· Visningar
934
Senast: Tualma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet