Abetta Flex Tree Trail Saddle

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare diny
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 972
D

diny

Hej! Hittade en sadel på nätet som jag funderade på att köpa. Har någon någon erfarenhet om den?

1979.JPG

Här är en länk till hemsidan:
Chicksaddlery.com

Sv: Abetta Flex Tree Trail Saddle

*puttar upp*

Har tyvärr ingen information om sadeln men vill säga tack för länken. Är själv nyfiken på en sadel med så kallad flexibel bom. Låter VÄLDIGT intressant till det där priset. Men med något så stort lär man åka på både tull och moms; så den lär väl troligen hamna runt 5000:- istället för 2064,99:- (om man översätter grundpriset i dagsläget). Å andra sidan så kostar de billigaste, flexibla sadlarna i Sverige runt 12.000-15.000:- BEGAGNAT (nypriser runt 20.000 och uppåt).

Sv: Abetta Flex Tree Trail Saddle

Såg på Buke hur man skulle göra om man känner någon i USA. Man beställer till en amerikansk adress och den snälla personen lägger ordersedeln i ett kuver och klistrar igen. Slänger i ett grattiskort. (Ev byta kartong beroende på om den gammla är full med företagsloggor). Sätta på några "happy birthday" klistermärken på utsidan (över ev företagslogga). Då slipper man tull och avgifter.

Liknande trådar

Utrustning Var på sadelprovning igår och min häst behöver ett bomträ som är 9,5” brett, det kommer bli svårt att hitta en westernsadel i den...
Svar
3
· Visningar
537
Senast: iNHALE
·
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 127
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 234
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
667
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka