ActiveX kontroll *trycka trycka trycka fel*

Humelibumlan

Trådstartare
Jag har pillat igen, o nu har jag pillat till det så att datorn stoppar activeX kontrollen o det vill jag inte alls att den ska göra, så hur gör jag för att den inte ska göra som den gör utan som jag vill att den gör?

"Den här platsen har stoppats från att använda activeX kontroll på ett sätt som kanske inte är säkert. Pågrund av detta kommer kanske inte sidan visas korrekt"

Sv: ActiveX kontroll *trycka trycka trycka fel*

*suck*

Nu har jag inaktiverat Javascript och ställt in så den frågar om jag vill köra ditten o datten o tillåta hitten o hatten för varje sida jag öppnar... :mad:

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Dottern pratade om att hon vill/behöver köpa nytt smink, eftersom en del produkter börjar bli för gamla. Det fick mig att tänka efter... 2
Svar
24
· Visningar
1 604
Senast: Raderad medlem 147980
·
IT & mobiler Hjälp, please. Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik. Jag skaffade konto på...
Svar
2
· Visningar
299
Senast: KesoNeso
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
730
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 152
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31