Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har tyvärr inte provat GoLive. Finns den som gratis test nånstans? Jag älskar Dream Weaver förrutom några detaljer när jag jobbar med mycket tabeller. Skulle gärna jämföra.
Programmen är på ett ungefär likvärdiga. Ladda hem båda trial-varianterna och testa vilket du trivs bäst med. Det brukar sägas att Dreamweaver passar bättre än GoLive för folk som brukar koda för hand. Och att det har lite bättre stöd för php och lite bättre funktioner. Men på det stora hela är det vilket man passar bäst ihop med som spelar den stora rollen i valet GoLive eller Dreamweaver.
(prova dem istället. vad är du ute efter? vilka funktioner är viktiga för dig osv. lättast är om du själv läser programfeature-listan och avgör vilket som verkar bäst lämpat för hur du arbetar.)
ok.. allt jag mins av genomgångarna av programmen var att skolan använda dreamweaver till att göra hemsidor (sällan men dock så hände det) och golive till animationer, flash och liknande.
Ekonomi & Juridik Du tänker dina stallkompisar ska banka på skåpen och stjäla passen?
Jag försöker inte få dig att göra si eller så, men det kan ju vara...