Adobe Premiere - HJÄÄÄÄLP

SaraMara

Trådstartare
Försöker förtvivlat få ihop min videokamera med detta (påstås det) förträffliga program... :crazy:

Men, hur gör man? Programmet hittar inte kameran och i den list där man kan söka på kameramodeller finns inte vår kamera inlagd. Betyder det att det inte går? :(

Vi har en Sony DCR-HC14E om det kan hjälpa.

OM inte detta program och vår kamera är kompatibelt tar jag gärna emot förslag på andra program som kan hjälpa mig redigera mina filmer. :bow:
 
Sv: Adobe Premiere - HJÄÄÄÄLP

Windows Movie Maker som finns med i XP är ju faktiskt helt OK och funkar med kameror såsom Premiere gör!

Är det firewirekabel du kör med?
 
Sv: Adobe Premiere - HJÄÄÄÄLP

Movie Maker är jag inte alls nöjd med, ger filmen så dålig kvalitet och liksom "hackar"... :(

Nej, inte firewire utan usb.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Finns det vettiga videokameror för max 3.000:-? Fick den summan i 30 års present av familjen & släkten igår när jag fyllde år, bad om...
Svar
10
· Visningar
1 275
Senast: hajo79
·
IT & mobiler Läs detta innan du skapar en ny tråd. Läs igenom de vanliga frågorna nedan. Om du behöver diskutera vidare så använd helst någon av de...
Svar
0
· Visningar
13 697
Senast: gern
·
IT & mobiler Har väntat i över en månad på en cd rom med programmet till min kamera.... Fick den idag men där finns inga options för att ladda över...
Svar
2
· Visningar
1 421
Senast: gentleknight
·
IT & mobiler Jag har en Sony Handycam DCR-HC19E och har svårt att få kopieringen av filer till dator, CD och DVD att bli som jag vill. Det program...
Svar
1
· Visningar
1 033
Senast: Lejonelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp