Bukefalos 28 år!

Adressarmband?

oz_joj

Trådstartare
Ni vet såna där armband där man skriver sitt tlenr och fäster på barnen på Liseberg och liknande? Någon som vet var man kan köpa mer hållbara såna om man ska resa ett tag och barnen kan ha dem hela tiden? Alternativet blir väl ett gäng engångsarmband så man kan byta vid behov. Men var finns dessa? Tips?
 
Sv: Adressarmband?

Hittade ett antal hemsidor efter en snabb googling på "Telefonarmband"
Vet inte om jag får länka, så du får googla själv :laugh:
 
Sv: Adressarmband?

Min kompis beställde halsband, typ på guldfynd eller liknande, avlångt platt med dotterns namn på ena sidan och föräldrarnas mobilnummer på andra, snyggt och praktiskt!
 
Sv: Adressarmband?

Tack, ska kika. Jag googlade på adressarmband dumt nog. Kan ej köpa med mobilnr tryckt för vi ska köpa lokala kontant ort där = vet ej numret i förväg. Tack för alla tips!
 
Sv: Adressarmband?

Jag har gjort adressettiketter på makens jobb som jag sätter
på ryggen på barnen. Har alltid några i handväskan.

om jag har kommit bort ring min mamma
och så telefonnumret. Tack!
 

Liknande trådar

Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
294
Senast: Amha
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
975
Senast: Queen
·
Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
1 646
Senast: Guldaskig
·
Övr. Barn Tänkte höra med er lite mer rutinerade föräldrar hur ni löser sommarsemestern med barnen? Fram till nu har jag kunnat lägga min semester...
2
Svar
31
· Visningar
2 133

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp