Adressfältet för långt....

Grana

Trådstartare
Jag vet inte vad jag gjort. Jag har alltid så adressfältet är kort, men nu går det över hela sidan *fattar ni* :D
Jag vet jag har råkat göra så förut och att det är simpelt att ändra tillbaka, men nu kommer jag inte på hur man gör :angel: :crazy:

Nån som vet hur jag ska göra för få tillbaka som jag hade?
 
Sv: Adressfältet för långt....

Det brukar gå att flytta runt adressfält, bokmärken och lite allt möjligt, och det är lätt hänt att man gör det av misstag. Därför kan man högerklicka kring adressfältet och välja "Lock the toolbars".
Om de inte är låsta kan man klicka på "Address"-texten, hålla ned musknappen och dra adressfältet till det ställe man vill ha det. Eller så kan man föra muspekaren till den vertikala stapeln till vänster om A:et i "Address", tills pekaren blir en dubbelpil, klicka och hålla ned musknappen och dra åt höger så att adressfältet blir kortare.
Typ :)
 
Sv: Adressfältet för långt....

Ja jag gjorde något av misstag, såg att något hände men inte vad först :angel:

Men TACK för hjälpen, nu är det kort och bra igen :) :)
 
Sv: Adressfältet för långt....

Så bra att du förstod min förklaring. Brukar inte vara speciellt pedagogisk innan tredje koppen morgonkaffe :D
 

Liknande trådar

L
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 622
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 384
Senast: tuaphua
·
Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
408
Senast: Fideli
·
Skola & Jobb Ok. Efter en cancerresa har jag, såklart, börjat klura på vad jag Verkligen vill göra med resten av livet (hur kort/långt det nu blir)...
2
Svar
24
· Visningar
1 637

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp