Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet var går köpa en adventskalender som kan lägga i egna saker i? I fysisk butik allra helst. Tänkte göra egen till sambon då han svår hitta vettig kalender till.
Till mig vet jag inte, tänkte kika om hitta nån god godiskalender iår som vanligt![]()
Vet var går köpa en adventskalender som kan lägga i egna saker i? I fysisk butik allra helst. Tänkte göra egen till sambon då han svår hitta vettig kalender till.
Till mig vet jag inte, tänkte kika om hitta nån god godiskalender iår som vanligt![]()
Jag köpte en bra från lagerhaus för två år sedan, kolla om de har igen?Vet var går köpa en adventskalender som kan lägga i egna saker i? I fysisk butik allra helst. Tänkte göra egen till sambon då han svår hitta vettig kalender till.
Hahaha jag såg det! Herregud vad pinsamt. Bara en massa utfyllnad ju, till priset av 1750:-Jag såg i en grupp på Facebook att Caias kalender är ett riktigt skämt. En lucka var till exempel en rabattkupong![]()
Och vilken kritikstorm på CAIAs Instagram, fullt förståeligt!Hahaha jag såg det! Herregud vad pinsamt. Bara en massa utfyllnad ju, till priset av 1750:-![]()
Och vilken kritikstorm på CAIAs Instagram, fullt förståeligt!
Ja där har de verkligen gjort bort sig.Håller på och kollar på Grääs Youtube nu, känns som en jävligt tråkig kalender alltså.
Ja där har de verkligen gjort bort sig.
Hoppas ingen här har köpt den![]()
Jag fick hem Zalandos idagEllerhur. Så tråkig.
Kollar Zalandos nu. Den är ju trevlig alltså!
Känns ju väldigt prisvärd.
Men nä, ska inte köpa några fler. Använder ju knappt smink och hudvård![]()
Ännu mer anledning till att kalendrar behövs.Jag fick hem Zalandos idagNu har jag fått hem 4 kalendrar, två till är beställda och sen ska jag försöka hitta en tekalender också.
Och jag som inte ens gillar julen![]()