Adventskalendertråden 2021

Någon annonserade idag om ledig plats i frökalender (ätbart) pga att någon dragit sig ur. Jag blev jättesugen fast jag redan är med i en. :nailbiting:

Vet var går köpa en adventskalender som kan lägga i egna saker i? I fysisk butik allra helst. Tänkte göra egen till sambon då han svår hitta vettig kalender till.

Till mig vet jag inte, tänkte kika om hitta nån god godiskalender iår som vanligt :d

Vet var går köpa en adventskalender som kan lägga i egna saker i? I fysisk butik allra helst. Tänkte göra egen till sambon då han svår hitta vettig kalender till.

Till mig vet jag inte, tänkte kika om hitta nån god godiskalender iår som vanligt :d

Såg ett par inne på ÖoB häromdagen, Åhlens har någon, panduro har klistermärken 1-24 till egna paket, jag tycker att det brukar finnas inne på alla större affärer, typ ICA, Coop mm men har inte sett något just i år än.

Jag köpte en bra från lagerhaus för två år sedan, kolla om de har igen?

Jag har beställt Kränkus tekalender idag och efter att ha läst tråden blev jag sugen på grötkalender… Känns så mysigt med grötfrukost varje dag och funkar bra när jag jobbar hemma. Men lät lite dyrt så måste fundera.

Edit: hittade bara för 699 kr 😳 Galet dyr frukost!

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt... 2 3
Svar
49
· Visningar
12 896
Senast: Karminnie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
839
Hästmänniskan Ville nog mest skriva av mig, men också få lite råd/tips. Ska väl börja "från början" antar jag. Började rida på ridskola när jag...
Svar
1
· Visningar
1 323
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka