Jag älskar herrparfymer men inte på mig självunisexdofter kan jag tycka är helt okej men det kanske mest är för att merparten ändå drar lite mer åt det feminina?
Typiskt när ens favoriter försvinner![]()
Jag swingar åt båda hållen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag älskar herrparfymer men inte på mig självunisexdofter kan jag tycka är helt okej men det kanske mest är för att merparten ändå drar lite mer åt det feminina?
Typiskt när ens favoriter försvinner![]()
Huuu ja, jag hade en gammal kollega som använde någon sliskparfym med mycket vanilj i. Den luktade väldigt billigt och var det säkert ocksåJag swingar åt båda hållenPassar parfymen mig så passar den. Jag har också mer feminina parfymer men då åt det torrare florala hållet. Söta parfymer funkar inte på mig.
Var fanns den? Kyldiskarna? Måste genast scanna närmaste ICA..Jag hittade en OSTKALENDER på Ica igår! Lycka!![]()
Var fanns den? Kyldiskarna? Måste genast scanna närmaste ICA..
Haha november skulle det vara...@Zinfernia körde väl lucköppning i Norberg förra året tror jag?![]()
@Zinfernia körde väl lucköppning i Norberg förra året tror jag?![]()
Ja precis, och i år har jag redan öppnat en hel kalender även om jag inte har visat den i tråden@Zinfernia körde väl lucköppning i Norberg förra året tror jag?![]()
Kör bara kör!Är det ett "såklart ska du öppna en kalender mellan 7 november och 30 november Habina. Det är ju 24 luckor." du säger?![]()
Skulle kunna bli årets happening där, @Zinfernia öppnar kalender på en scen på torget@Zinfernia körde väl lucköppning i Norberg förra året tror jag?![]()
Va... har du inte visat?Ja precis, och i år har jag redan öppnat en hel kalender även om jag inte har visat den i tråden
Så om man frågar mig om man får öppna innan december är svaret givet![]()
Kanske en hel turné till mindre städer?Skulle kunna bli årets happening där, @Zinfernia öppnar kalender på en scen på torget. Jag kommer!
Kör bara kör!
Ingen minns en fegis!
Second place is the first loser!
Veni, vidi, vici!
Mvh inte alls desperat efter att få se kalenderuppdateringar![]()
OopsVa... har du inte visat?
Det är ju inte tillåtet.
/kalendergeneralen
Jag har i alla fall kalendrar så att det räcker till halva landsbygdenKanske en hel turné till mindre städer?
Stå på scenen på stadens torg när det är julmarknad?
Jag lägger min röst på LH Cosmetics!Hm... Om vi ignorerar allt @stjarnhimmel skriver, så är frågan... Makeup Mekka, LH Cosmetics eller Essie? *känner mig plötsligt alldeles pirrig i kroppen*
Ignorera stjärnis?Hm... Om vi ignorerar allt @stjarnhimmel skriver, så är frågan... Makeup Mekka, LH Cosmetics eller Essie? *känner mig plötsligt alldeles pirrig i kroppen*