Ägglossning eller????

Status
Stängd för vidare inlägg.
N

nallemaja69

För 3 veckor sen slutade jag med p-pillerna, har nu gått upp i vikt och fått ont i brösten denna sista vecka! :(
P-pillerna som jag hade tog bort min mens när jag åt dom..
Kan det va ägglossningen som spökar?
 
Sv: Ägglossning eller????

Ja, eller så är du gravid....
Åt själv Cerazette innan vi startade bebisverkstan, hade heller ingen mens med de pillrena. Slutade med dem och började vänta på mensen som aldrig kom, brösten började ömma och jag var jättetrött, mådde även riktigt illa ibland. Var bara att testa och mycket riktigt var det en liten Plutt i magen :love:
 
Sv: Ägglossning eller????

Tog ett grav-test men det visade negativt... Kan det va för tidigt??
Säger ju inte nej om det vore en liten plutt eller plutta där inne...
 
Sv: Ägglossning eller????

Ja det kan kanske vara lite tidigt.
Jag tog själv ett gravtest några veckor efter att jag slutat med p-pillrena men det visade negativt. Sen testade jag drygt en månad senare när jag fortfarande inte fått någon mens och då var det positivt! Enligt BM så blev Plutt till på första ägglossningen, det var bara det att det tog ett tag innan det visade positivt
 
Sv: Ägglossning eller????

:confused: Men man vill ju veta liksom *nyfiken*
Men tecknen som jag har är ju ont i brösten, trött, magen ä konstig mm....
Men men ... Jag får väl vänta ett tag till med att ta ett nytt grav.test då....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag funderar på att börja med p-piller igen, och har läst på en del om Qlaira. Verkar ju väldigt modernt, med 5 olika faser och mer...
Svar
15
· Visningar
1 384
Senast: MiniLi
·
Hästvård Min häst har fått konstiga bulor/sår. Det började för någon månad sedan då hon fick en ärtstor bula med sår i mitten på sidan av magen...
Svar
6
· Visningar
605
Senast: Corax
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 512
Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
336
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp