Bukefalos 28 år!

Äldre hund som behöver gå upp i vikt

Jag brukar ge Carriers High-Energi professional när min border colliehane går ner för mycket i vikt. Han brukar äta runt 1,5 liter per dag i ett par veckor tills han gått upp igen sen runt en liter per dag. Mycket effektivt och smakligt foder enligt mina hundar, ska dessutom vara svensktillverkat vilket är ett plus.

Har testat med att komplettera med färskfoder när han gått ner i vikt men inget har varit så effektivt som att ge detta foder!
 
  • Gilla
Reactions: Lo_

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Efter en tid i sjukhage har min häst tyvärr tappat en del i hull (varit lite stressad och då ätit dåligt) och behöver få upp henne...
Svar
12
· Visningar
792
Senast: Anna-Bella
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 225
Senast: iNTOHiMO
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 107
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 554
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp