Äldre märke?

Shettisar

Trådstartare
Undrar om någon vet vart man kan hitta det där äldre märket på Hacke hackspett. Har sökt på google och leta men ingenstans hittar jag just det märket jag söker. Det fanns bland annat där han hade en cigarr i näbben.
 
Sv: Äldre märke?

Shettisar skrev:
Undrar om någon vet vart man kan hitta det där äldre märket på Hacke hackspett. Har sökt på google och leta men ingenstans hittar jag just det märket jag söker. Det fanns bland annat där han hade en cigarr i näbben.

hm jag hittar massor..
vill du ha den där han har eller där han inte har cigarren?
testa bildsök på www.google.se och sök på woody woodpecker
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Om det ens är ett känt märke. Jag har en kavaj jag en gång i tiden köpt second hand som det står "Rapps dam" på. Jag hittar ingenting om...
Svar
6
· Visningar
687
Senast: Ramona
·
Hemmet Jag har googlat men känner inte att jag hittar den informationen jag söker. Jag vet att man får måla om i en lägenhet så länge det är...
Svar
3
· Visningar
580
Senast: kolblakkur
·
Hemmet Vad bör man titta på mer specifikt om man funderar på att köpa ett hus från förra sekelskiftet? Är det något särskilt som brukar vara...
Svar
10
· Visningar
1 000
Utrustning Någon som vet var jag kan söka efter det? Det enda märket jag hittat som har det verkar ha storlekar uppåt väggarna för mig. Enligt...
2
Svar
20
· Visningar
1 604

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hönstråden II
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp