Bukefalos 28 år!

Ändra profilbild?

Z

Znusmumriken

Hahahah, ursäkta denna onödiga tråd. :p men iallafall, saken är den - hur ändrar man profilbild här på bukefalos? skulle bli riktigt glad av att få veta :)
 
Sv: Ändra profilbild?

Gå in på kontrollpanel och sedan på redigera avatar på listan till vänster. Välj ladda upp fil och tryck sen på spara :)
(kom ihåg att det är "avatar" och inte profilbild som visas i inläggen)
 
Sv: Ändra profilbild?

Jag får upp detta när ja ska försöka ladda direkt från datorn upp en bild

vBulletin-meddelande
Upload of file failed.
:confused::confused:
 
Sv: Ändra profilbild?

Gå in på kontrollpanel och sedan på redigera avatar på listan till vänster. Välj ladda upp fil och tryck sen på spara :)
(kom ihåg att det är "avatar" och inte profilbild som visas i inläggen)

tack så mycket :bow:
 
Sv: Ändra profilbild?

Kontrollera de begränsningar för filer som finns. Förr skulle de vara av en viss filtyp, höjd, bredd eller lagringsstorlek osv :)
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 055
Senast: Mauen
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ville förklara lite men det är bara stopp i min hjärna och att jag inte kan skriva här. Och jag vet att vissa tycker att det är fel...
27 28 29
Svar
571
· Visningar
34 896
Senast: LiviaFilippa
·
Foder & Strö Min häst hade lyckats rymma från boxen inatt och nu under kvällen upptäckte vi att han kommit åt en tunna med torr mash som han ätit ur...
Svar
8
· Visningar
1 431
Senast: Robina
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer inte håg varför jag blev medlem här men det var iallafall flera år sen. Och jag har tänkt lite på det idag och att bukefalos...
Svar
18
· Visningar
1 534
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp