ändra utseende på bloggen ...

B

blohme

Hejhej =)

Skulle behöva lite hjälp.
Jag vill göra min blogg lite mer personlig , ser just nu ut som skit ...
men jag fixar det bara inte , har försökt i evigheter med det går inte .

det är massa html koder o sånt , har fixat min hemsida , men på bloggen går det inte , så bara jag kommer igång ska det nog inte vara några problem ...

någon som vill vara snäll o putta igång mig ?

/Ronja
 
Sv: ändra utseende på bloggen ...

du hittar inga tips i tråden lite längre ner i forumet? (med rubriken blogg.se)
jag tycker länken där ger många tips för hur man desgnar sin blogg :laugh:
 
Sv: ändra utseende på bloggen ...

jo, jag hitta den tråden precis !
har lyckats lite grann nu , förstår bara inte hur jag får in bilder i "headern" tror jag det är ;)

någon ? :D
 
Sv: ändra utseende på bloggen ...

Även hur du får in en personlig bild i din header finns beskrivet på ett bra sätt (bättre än vad jag skulle kunna åstadkomma :p) på sidan jag länkade till i den andra tråden.
 

Liknande trådar

L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 334
Senast: Gunnar
·
L
  • Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 579
Juridik & Ekonomi Lite kort: Jag har ett varumärke som företaget X använder och tjänar pengar på, i sina produkter. Nu har företaget bytt ekonomisk...
Svar
10
· Visningar
831
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 041
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp