Bukefalos 28 år!

Ändrad meny

Då en del hade svårt att träffa rätt i menyn på små skärmar har jag arbetat med att ta fram en något ändrad meny.
Förhoppningsvis innebär detta att ännu fler blir nöjda med meny-funktionen, mindre ändringar kan komma att ske framöver, men jag ville få ut denna så fort som möjligt för att minska problemen för de som haft dem.
 
Kan vi lägga ner detta replikskifte nu.

Vad jag vet har jag nu tagit bort en hel del av det svarta som tidigare fanns men behållit en del för en snyggare effekt och bra kontrast på vissa ställen.
Om någon nu tycker att kontrasten någonstans fortfarande är för stor får ni mycket gärna beskriva mer exakt var det är.
Likaså vill jag gärna ha reda på om någon fortfarande anser att kontrasten är för dålig någonstans. Utförlig beskrivning önskas.
Jag fortsätter att lyssna och åtgärda om jag anser att det finns fog för en ändring, men anser att vi har kommit en bra bit på vägen.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
1 286
Senast: Tilly_85
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 672
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 805
Senast: Exile
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 207
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp