Äntligen är det "ute"..mitt hem.

Sv: Äntligen är det "ute"..mitt hem.

Om du läst tidigare inlägg så vet du varför toan inte är med.
Det är ju oerhört mycket psykologi bakom hur man visar ett hus både på bild och irl.

Juicpressen har jag ingen aning om varför egentligen mer än att han tyckte den var häftig..:rofl: jag får vara glad att han inte fotade alla. (samlar på juicepressar)

Ska tilläggas att det just nu är fyra hus till salu i mitt område, alla hus är av samma sort..mitt har bara fler rum än de andra så det handlar mycket om att visa möjligheterna i jämförelse med de andra.
 
Sv: Äntligen är det "ute"..mitt hem.

Gud sicket fint hus :love: jag gillar särskilt möblerna i ditt uterum, inredningen i v-rum och kök :laugh:
Hade jag bott i ditt hus hade jag aldrig flyttat därifrån :D
 
Sv: Äntligen är det "ute"..mitt hem.

Tyckte väl han såg bekant ut... Kan du säga åt Ragge att pallra sig hem, det är hans tur att tömma savhinkarna. Jävla smitare... *mutter*

:D
 
Sv: Äntligen är det "ute"..mitt hem.

a020.gif
Fast det vore bra om han kunde få stanna tills visningen har varit :angel: han gömmer skarven i mattan :o
 
Sv: Äntligen är det "ute"..mitt hem.

Från det att huset är fotat ska man inte göra om eller plocka bort saker. Det ska se så likt ut som korten som möjligt. Så sa i alla fall mäklaren till oss när vi sålde.
 
Sv: Äntligen är det "ute"..mitt hem.

Vi ska flytta till större :D med dubbelgarage o lite annat trevligt..samt bussar som går fler gånger än två på helgen :angel:

Jag har bilder annars finns det i min blogg ;)
 
Sv: Äntligen är det "ute"..mitt hem.

Det skulle förmodligen ÄNDÅ löna sig att rensa mer i köket så man ser ytorna istället för grejorna.

Annars rekommenderar jag att du tar bort kistan i sovrummet och det lilla runda bordet vid fönstret i vardagsrummet. Bland det första man gör som spekulant är att gå fram till alla fönster och titta ut. Då får det inte vara något i vägen som ger "trångt"-signaler.

/Tim, luttrad mäklarsambo
 
Sv: Äntligen är det "ute"..mitt hem.

Tack :bow::love:


Min mäklare ringde i går.. han hade fått trycka upp fler av visningsmapparna då det är massor som föranmält sig till visningen.. många fler än han hade trott. :bump:
 
Sv: Äntligen är det "ute"..mitt hem.

Tack för tipsen men ;) man ser alldeles utmärkt ut..det är knappt en meter till backen.

Alla som sett mitt hus IRL har sagt samma som mäklarna som varit här..plocka inte bort något för då försvinner den känslan man får när man kliver in..så jag tror på dem och låter både filtar & annat vara kvar.
 
Sv: Äntligen är det "ute"..mitt hem.

Mäklare är säljare.

De vill ha UPPDRAGET, att du ska välja dem.

De inser direkt att du är superstolt över din inredning och vågar inte riskera att du blir sur för att de säger att du ska ta bort något.

De bryr sig inte om du får de där sista kronorna mer för huset, de vill ha uppdraget.

Men antagligen har det ytterst marginell effekt med styling/undanplockning ute i "bushen" :)
I tex Stockholm skulle det dock inte funka, då skulle ditt hus se trängre ut än alla rensade på samma m2, eftersom "alla" är rensade där och varje m2 så dyr.
 
Sv: Äntligen är det "ute"..mitt hem.

Tack för tipsen men ;) man ser alldeles utmärkt ut..det är knappt en meter till backen.

.

Jag förtydligar detta bara för alla som läser om allmänna tips.

Det handlar inte om att se ut, utan det som har visad effekt på priset som man kanske inte alltid tänker på som hemmablind är just att man inte har möblerat framför fönstren utan att man lätt, rakt och snabbt kan gå fram och ställa sig alldeles vid det med en "ägandegest" på fönsterkarmen och titta ut utan att behöva böja sig etc. Det ger ett viktigt första intryck av rymd.
 
Sv: Äntligen är det "ute"..mitt hem.

Jag är mycket väl medveten om hur mäklare funkar så det är inte det som är "grejjen".

Mäklarna som det handlar om är i samma firma och det var redan klart att de skulle få sälja mitt hus, jag hade ute två olika när det skulle fotas så därav diskussionen.

Mitt lilla hus ligger i ett fd sommarstugeområde och här passar det in.
Vi har plockat bort massor efter både min egen smak och mäklarnas.. när det var gjort så sades det .. -Ändra inget mer, ha kvar sakerna där..o där.

Klart att det är skillnad på vart i landet man köper/visar inget snack om annat.
 
Sv: Äntligen är det "ute"..mitt hem.

Lite rapport

Efter visningen i lördags så var det 25 intresserade :D i går kväll mitt under matchen mellan Elfsborg - IFK så ringde mäklaren..många ville ha en andra visning, så i dag kl 14 ska de intresserade komma ut igen.

Tur att vi inte stökat till det :angel:

*plockar undan flyttlådor & säckar*
 
Sv: Äntligen är det "ute"..mitt hem.

Gud va kul! :D

Vi hade mäklare ute i fredags, han trodde inte att vi skulle få några problem att få det vi vill ha för vår gård. :bump:
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 800
Senast: lundsbo
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2
Svar
38
· Visningar
1 486
Senast: Dentaku
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 592
Senast: kma
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 964
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp