Äntligen är det "ute"..mitt hem.

Sv: Äntligen är det "ute"..mitt hem.

Det är säkert inga problem :D med tanke på vart den ligger så :banana:

Önskar dig & syster lycka till!!!!
 
Sv: Äntligen är det "ute"..mitt hem.

Den stora klockan du har i vardagsrummet, vet du något om den?
Har ärvt en likadan, la ut den på tradera och fick väl runt 1000-lappen för den, dock dök det aldrig upp någon och hämtade den.
Tänkte på om det är något som är värt att lämna in hos någon second hand affär el dyl?
 
Sv: Äntligen är det "ute"..mitt hem.

Ingen aning, jag ärvde den efter min mormor :love: vet att den hängde i hennes föräldrahem (har familjebild med klockan i bakgrunden från ca 1910)

Jag älskar min klocka och skulle aldrig komma på tanken att sälja den ;)

Min fungerar, gör din det också?
 
Sv: Äntligen är det "ute"..mitt hem.

Vad kul att det är så många som är intresserde!!
Jag bor själv i ett liknande hus, men det är lite ändrat efter tidens gång. Jag har inte två rum vid kökket utan allt är kök. Gissar att du har din toalett in till vänster precis när man kommit in i hallen.
Lyckat till med försäljningen!
 
Sv: Äntligen är det "ute"..mitt hem.

Japp, en liten toa med dusch, tvättmaskin :D

Det är många som gjort om till ett stort kök här med (det ligger runt 300 liknande stugor/hus i mitt område).

Tack :)
 
Sv: Äntligen är det "ute"..mitt hem.

Oj det var många det!!
Här är det bara vi som har denna typen av hus. Har ju även bottenvånig, suteräng.
Jag skulle vilja ha större toalett, men annars är jag nöjd :)
 
Sv: Äntligen är det "ute"..mitt hem.

Ja, den fungerar.
Tyvärr vill jag inte ha kvar den själv, sparade rätt mycket grejer från dödsboet, men klockan har jag varken plats för eller passar in i resten av inredningen särskilt bra. Känns ju jättetråkigt att slänga en sådan grej, som andra kan ha glädje av. Kanske är värt att slänga ut på Blocket ändå trots allt.
 
Sv: Äntligen är det "ute"..mitt hem.

Jag får inte upp något när jag klickar på länken i första inlägget!?
 
Sv: Äntligen är det "ute"..mitt hem.

Tack :D Skönt för vi hade ju två nästan likadana hus att sälja och båda är sålda och papperen är påskrivna i dag faktiskt. :bump:
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 798
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 592
Senast: kma
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 962
Senast: jemeni
·
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 235
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp