Äntligen dags för utställning igen!

D

Dean

Efter en höst med minst sagt urusel ekonomi har jag nu kastrerat lilltjejen och anmält både henne och Yoggi till Speedcats utställning den 3:e januari.

Så vilka mer ska dit?
Skulle vara kul att träffa någon av er där och kika lite på era kissar. :)
 
Va orättvis, jag vill också ställa ut :mad: :cry:
Attans... *väntar på nästa kisse*, men troligtvis kommer hon väl inte vara lika snygg som den jag har nu, blir lite svårt att ordna det...
 
Jag har anmält mig dit.....
Scilla o Marrakech såklart....funderar på att anmäla Klintan oxå..... :)
 
OBS!!!!!! De har förlängt anmälningstiden till den 28:e november ,jag ringde sekritariatet idag!!!!!!!!!!!
Skynda er att anmäla !!!! :D
 
Nä,nä,nä....bebisar eller ställa ut det e bara att välja.... :p
du kan få ställa min blå bebis om du vill :D
 
jag ska ju anmäla mig till nerk´s utställning oxå....två kissar,marre o scilla...dit kan du få anmäla lilla blå om du vill.... :idea:
som nu ,till sollentuna så kostar det 260:- pr katt o dag....jag ska alltså betala 1040 för två katter...HUGA!! :crazy:
 
Vad kul att du kommer!

Har aldrig sett dig eller dina kissar "live" så det får väl bli av då :)

Men det är väl inte en tvådagarsutställning?
 
Det är egentligen fyra dagar ,men man får bara ställa samma katt två av dessa dagar.
Det är en 2-certsutställning så Scilla SKA (läs :angel:) plocka hem två cert o sedan är det sista som hon tar i Örebro....se´n är det utrikes som gäller för både henne o Marrakech :) :D
 
Ok, men då är det inte som det var i Örebro i våras, att man måste ställa två dagar?

Du vill alltså ställa två dagar för att kunna ta två cert!?

Hrmmm... jag börjar nog "haja" lite mer av det här med raskattbedömning. Visst är det så att de tar ett cert när de är bästa hona resp hane för den rasen och färgen/teckningen?
Eller rätta mig i denna djungel...*pust*... :p
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 217
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 028
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa Min tik köper så sällan så jag kommer inte ihåg hur det brukar vara… Men, hon började löpa (rödblandad flytning) 17 januari, gick in i...
Svar
4
· Visningar
1 357
Senast: Fibusen
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 341

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp