Jag tänker att man kan ta en tidig bok av någon som fick ett brett genombrott senare. Som något Lena Andersson skrev innan Egenmäktigt förfarande.Jag måste säga att det där med okänd bok av känd författare känns som en svår ruta att kryssa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänker att man kan ta en tidig bok av någon som fick ett brett genombrott senare. Som något Lena Andersson skrev innan Egenmäktigt förfarande.Jag måste säga att det där med okänd bok av känd författare känns som en svår ruta att kryssa...
Jag utmanar vem som helst att läsa Den tomma stolen, av J. K. Rowling En av väldigt få böcker jag helt enkelt inte orkat ta mig igenom.Jag måste säga att det där med okänd bok av känd författare känns som en svår ruta att kryssa...
men... men... jag känner inte till så många riktiga rymdskepp... så kan inte bedöma vad som vore logiskt.Vilket är helt ologiskt på ett riktigt rymdskepp...
Den är väl inte okänd, bara dålig?Jag utmanar vem som helst att läsa Den tomma stolen, av J. K. Rowling En av väldigt få böcker jag helt enkelt inte orkat ta mig igenom.
Jonas Gardell är väl en välkänd författare när det gäller HBTQ... ska bli spännande att läsa hans nya roman.Åh så kul! Men första spontana tanken: Jag har ingen koll alls på böcker av/med HBTQ-personer... Och vad betyder "YA-bok"?
Hihi, nä det är ju fiction alltihop, men ur karaktärernas synvinkel så lever dem i den riktiga världen, men den beter sig som om det var en dålig tvserie.men... men... jag känner inte till så många riktiga rymdskepp... så kan inte bedöma vad som vore logiskt.
Jag tänker att man kan ta en tidig bok av någon som fick ett brett genombrott senare. Som något Lena Andersson skrev innan Egenmäktigt förfarande.
Låter som att alla de kan passa inUnder ”en bok som alla läst, förutom jag” går jag och kikar vad som finns i bokhyllorna.
Vad tror ni om Da Vinci koden, Kvinnan på tåget eller något av Guillou?
beror på vad av guillou skulle jag säga Men definitivt ja på dom första tvåVad tror ni om Da Vinci koden, Kvinnan på tåget eller något av Guillou?