Äntligen var det min tur! Casper född BF+14

Sv: Äntligen var det min tur! Casper född BF+14

ah, tack...

det skall jag testa med.
 
Sv: Äntligen var det min tur! Casper född BF+14

tack, jo det var lite tufft..

Nu väntar jag bara på att stygnen skall sluta kännas, så att man kan sitta/vrida på sig obehindrat..Det blir ju lite omständigt nu att byta ställning..hehe
 
Sv: Äntligen var det min tur! Casper född BF+14

Ok, så din lille var med om samma sak..usch..

Det jobbiga för min skrutt var ju att de inte kunde sätta någon nål i handen, så han fick alla sprutor i benen, och det gjorde ju ont. Nu här hemma får han ju tack o lov penicillinet via en matspruta. Det går jättebra! tack o lov.

Mår han bra idag din skrutt?
 
Sv: Äntligen var det min tur! Casper född BF+14

Provar att göra bilderna större...

phpouohmn.jpg


phpqglbqo.jpg


phpkqvq8s.jpg


phppbjiej.jpg




Tack Sorbe!
 
Sv: Äntligen var det min tur! Casper född BF+14

Lät jobbigt att det trasslade till sig så, men GRATTIS till fine lille sonen!

Hoppas ni repar er bra båda två.:)
 
Sv: Äntligen var det min tur! Casper född BF+14

Usch, vilken förlossning! Men vilken söt liten parvel det resulterade i! Stort GRATTIS!!!!
 
Sv: Äntligen var det min tur! Casper född BF+14

En sån karamell :love: särskilt sista bilden...
Grattis till ett väl genomfört arbete ;)
 
Sv: Äntligen var det min tur! Casper född BF+14

Ok, så din lille var med om samma sak..usch..

Det jobbiga för min skrutt var ju att de inte kunde sätta någon nål i handen, så han fick alla sprutor i benen, och det gjorde ju ont. Nu här hemma får han ju tack o lov penicillinet via en matspruta. Det går jättebra! tack o lov.

Mår han bra idag din skrutt?

Min kunde de inte heller sticka. Försökte sticka i händerna, i fötterna i huvudet. Efter x antal stick gav de upp och satte kateter i naveln, men då fick han ha övervakning av sjukvårdspersonal dygnet runt. Idag mår han bra. Är 3v idag.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Erfarenheten här verkar ofta vara bättre än den på hälsocentralen kan jag känna så vill höra vad ni vet. Jag börjar ledsna på att ha ont...
Svar
12
· Visningar
8 991
Senast: Javan
·
Gravid - 1år Den 28 februari föddes min dotter! :) 14 dagar för tidigt. Fick så ont i magen vid 04 och gick på toa, hade sån ihållande smärta...
Svar
8
· Visningar
1 504
Senast: Snyggve
·
Gravid - 1år Ja, nu har det gått mer än två veckor sedan Molly föddes, så nu tänkte jag berätta om förlossningen :). Det började med bebisen levde...
Svar
10
· Visningar
1 515
Senast: rubytoo
·
Gravid - 1år Nu sover Moa, kors i taket, så påbörjar iallafall berättelsen och ser hur långt jag hinner. Natten 13-14 oktober Vaknade med värkar...
2
Svar
24
· Visningar
2 917
Senast: Chlo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp